crashtestdummy
Ompa ompa.
9000 bara 1000 kvar.
ang. kaffekannan... UR LED ÄR TIDEN!!!Supermoto skrev:KATT-A-STROF
Kommer in lite senare till jobbet i morse pga force majoure eller nåt. Vad väntar mig på jobbet?????
En TOM KAFFEKANNA !!!!!
Skandal är bara början!!
Vad gör regeringen, FN, naturvårdsverket, BRIS för katten....
Bäst för mig, och er, att ni inte träffar på mig idag...
Fast det lär ni inte göra.
FÖR JAG SKA ÅKA TILL SUPERBIKER I METTET IDAG
"Det är något ruttet i den danska staten"crashtestdummy skrev:ang. kaffekannan... UR LED ÄR TIDEN!!!
ang Mettet?? wtf is that?
jag kan bara hålla med... det är precis som luften gått ur oss bara för att säsongen tagit slut...Stefan skrev:nä, konstaterade bara att de va dött här
vilka j**la päron det finns som springer lösa i detta land... det verkar ju som om de lagt ner en massa tid på att planera denna kupp, borde de inte ha kommit på något bättre jag kan inte tänka mig att de hade något större lager av mc utrustning vid den här tiden på året... det tyder på viss "malfunction" och det är bara att hoppas att deras system är programerade för "self destruction" vid sådana tillfällen... :kockoTERMINATOR skrev:
Supermoto skrev:"Det är något ruttet i den danska staten"
Superbiker är väl bara världens kanske största motardtävling/show/superevenemang
någon som vill köpa skinnställ billigt. pma migMr Vader skrev:vilka j**la päron det finns som springer lösa i detta land... det verkar ju som om de lagt ner en massa tid på att planera denna kupp, borde de inte ha kommit på något bättre jag kan inte tänka mig att de hade något större lager av mc utrustning vid den här tiden på året... det tyder på viss "malfunction" och det är bara att hoppas att deras system är programerade för "self destruction" vid sådana tillfällen... :kocko
crashtestdummy skrev:någon som vill köpa skinnställ billigt. pma mig
erik skrev:Någon kommer förhoppningsvis åka dit när det börjar säljas nya skinnställ till bra priser. Inte så många privatpersoner som har skinnställ på lager, "jo, jag har alla storlekar och färger. kom över ett parti billigt..."
tror du att det finns beställningsjobb från utlandet som utförs i en relativt liten mc butik i Kumla?TERMINATOR skrev:tror inte dom finns kvar i landet
crashtestdummy skrev:tror du att det finns beställningsjobb från utlandet som utförs i en relativt liten mc butik i Kumla?
njae, jag tror på lokala förmågor. antagligen blir dom gripna inom kort också.
det är mitt tips.
Är det lokala förmågor brukar de tyvärr inte vara tillräckligt smarta för att fatta att de ska skämmas.erik skrev:Hoppas det är lokala förmågor som åker fast och får skämmas offentligt.
crashtestdummy skrev:tror du att det finns beställningsjobb från utlandet som utförs i en relativt liten mc butik i Kumla?
njae, jag tror på lokala förmågor. antagligen blir dom gripna inom kort också.
det är mitt tips.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |