blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
newstead skrev:med nya möjligheter..
newstead skrev:med nya möjligheter..
än ska vi inte lägga denna måndagen till handlingarna... det kan hända mycket än...newstead skrev:med nya möjligheter..
det hände inte ett skit förutom att apklubben tog någon form av utmärkelse eller medalj... but who cares.Mr Vader skrev:än ska vi inte lägga denna måndagen till handlingarna... det kan hända mycket än...
Apklubbencrashtestdummy skrev:det hände inte ett skit förutom att apklubben tog någon form av utmärkelse eller medalj... but who cares.
ja jag tror det var någon zoologisk förening som tog sm-guld i fotboll.Supermoto skrev:Apklubben
Själv listade jag ut vad som var fel på den andra Audin igår. Lätt att fixa som tur är... Nån som vill köpa? Ska bara byta batteri i den så är den i tokskick sen...
AHAAAAAAAAAAAA, nu hajjar jag...crashtestdummy skrev:ja jag tror det var någon zoologisk förening som tog sm-guld i fotboll.
Mr Vader skrev:CTD är fan av den klubben som är grunden till namnet apberget... så man får förmoda att han även gillar den zoologiska föreningen... djur som djur...
precis... men nästa år kommer de att släppas in i finrummet igen och då får vi se om de är rumsrena ännu...newstead skrev:du menar den klubben som inte fick vara med bland dom stora pojkarna i år?
guldet har varit klart länge... det har bara varit formaliteterna kvar!
det går ju inte diskutera men folk som int' begrip'.....Mr Vader skrev:precis... men nästa år kommer de att släppas in i finrummet igen och då får vi se om de är rumsrena ännu...
med facit i hand är det bara att hålla med... men de övertygar inte lika mycket som ex. Rossi och Alonso gör i sina sporter...
Nu fick jag med lite om hojåka oxå, det får inte bli allt för offtopic...
samma sort som jag har, fast mitt är snyggt.. jag menar blåttTERMINATOR skrev:kolla vad jag ska köpa, 1200 spänn
blom skrev:varför är djurgården så bra
dom är ju bäst i sverige ialfTERMINATOR skrev:det är dom inte, finns inga bra lag i landet
blom skrev:dom är ju bäst i sverige ialf
blom skrev:varför är djurgården så bra
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras