Mr Vader
Galaxhärskaraspirant!
samma här...newstead skrev:yeah! och nu ska jag nog löka upp en kall...
samma här...newstead skrev:yeah! och nu ska jag nog löka upp en kall...
blom skrev:en ny dag, nya möjligheter
städat i köket, pillat lite på mig själv.TERMINATOR skrev:städat garaget, pillat lite på hojen
crashtestdummy skrev:städat i köket, pillat lite på mig själv.
blom skrev:jag ser det snöar jag ser det snöar det var ju tråkigt
dom där killarna var jag och kollade på när jag bodde i östersund, en kille körde en zx9r... det var hårdrock det.newstead skrev:behöver inte vara tråkigt... Kul på vintern
synd att det verkar vara ett sådant j**la jobb med att dubba däcken annars vore det riktigt kul att prova på... millen kanske inte är optimal, men man skulle ju kunna ta det lite lungt...crashtestdummy skrev:dom där killarna var jag och kollade på när jag bodde i östersund, en kille körde en zx9r... det var hårdrock det.
måste finnas andra sätt än bult och skit, ska höra med Roland Dannö om inte han har lite isdubb att sälja..Mr Vader skrev:synd att det verkar vara ett sådant j**la jobb med att dubba däcken annars vore det riktigt kul att prova på... millen kanske inte är optimal, men man skulle ju kunna ta det lite lungt...
crashtestdummy skrev:måste finnas andra sätt än bult och skit, ska höra med Roland Dannö om inte han har lite isdubb att sälja..
Mr Vader skrev:synd att det verkar vara ett sådant j**la jobb med att dubba däcken annars vore det riktigt kul att prova på... millen kanske inte är optimal, men man skulle ju kunna ta det lite lungt...
Troligen lite för mycket fet vrid i denna racer... passar nog bättre till en ylande fyra...newstead skrev:vadå inte optimal? du menar att den skulle få gå tungt med såna dubb?
Mr Vader skrev:Troligen lite för mycket fet vrid i denna racer... passar nog bättre till en ylande fyra...
Kyckling skrev:Jg tycker att det är för mycket skitsnack i de andra trådarna nu...
Sammla allt skit på ett ställe så blir det en mycket större hög.
(Tänk på de 10.000 nu...)
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |