blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
har det hänt något skojsigt då
blom skrev:har det hänt något skojsigt då
jupp jupp jag måste ju hålla ställningarnaerik skrev:Det var ganska lugnt ett par dar men nu märker man att du är hemma igen, nya inlägg i 37 trådar på bara ett par timmar.
Nej såhär års har man ju koll på varenda sporthoj som kommer förbi...raukroland skrev:Fan kan man inte passera "ängen" utan att bli igenkänd av alla två man vet bor där?!?
...Då måste du ha stått på konsum ett tag för jag hade åkt runt och letat efter hans hus en stund innan jag passerade där...
Förresten, var det alltså du som kom bakom när jag åkte iväg efter att jag stannat strax innan järnvägsövergången vid Södermalmsallén?
Åfasen. Hoppas det inte kom så många, för jag var inte hemma.Perkulator skrev:JAAA va kul alla är välkommna på kaffe hos kyckling för jag är på bröllopsmässa
nä han lever efter .... ja inte vet vet jagStefan skrev:Är det inte dax för Suiddiii att ställa om klockan snart?
OKI...Kyckling skrev:Nej såhär års har man ju koll på varenda sporthoj som kommer förbi...
Börjar det murra säpper man ju allt man har för händer och rusar till fönstret.
Japp, vi stod vid Konsum en stund.
Japp igen, Blå Ford Mondeo. (Ev.var det en bil mellan, minns inte riktigt).
blom skrev:ingen hoj motivation just nu
jag tycker du ska ta det lungt tills jag har hunnit gjuta av din frontkåpa.raukroland skrev:OKI...
Ni har inte kvar S40 med andra ord?
En blå Mondeo kollade ju inte jag efter...
Hade jag vetat att du stod vid konsum och lyssnade hade jag naturligtvis gasat mer efter korsningen...
crashtestdummy skrev:jag tycker du ska ta det lungt tills jag har hunnit gjuta av din frontkåpa.
ja var glad för det.. jag är bara nere i en formsvacka,, kommer snart tebaxerik skrev:Massor med motivation tycker jag.
Hehe...crashtestdummy skrev:jag tycker du ska ta det lungt tills jag har hunnit gjuta av din frontkåpa.
blom skrev:ja var glad för det.. jag är bara nere i en formsvacka,, kommer snart tebax
Jodå, den är kvar. men tjejen måste ju ha en bil också.raukroland skrev:OKI...
Ni har inte kvar S40 med andra ord?
En blå Mondeo kollade ju inte jag efter...
Hade jag vetat att du stod vid konsum och lyssnade hade jag naturligtvis gasat mer efter korsningen...
det kan vara vädret som drar ner mig.. fast jag känner att det här är möjligheternas dagerik skrev:
du har så rätt, för nu tittar solen fram...blom skrev:det kan vara vädret som drar ner mig.. fast jag känner att det här är möjligheternas dag
japp nu leker livet igenMr Vader skrev:du har så rätt, för nu tittar solen fram...
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|