Stefan
Ny medlem
Va blev de????crashtestdummy skrev:Aj will. jag kan köra över till dig i min nya bil
540i,eller?
Va blev de????crashtestdummy skrev:Aj will. jag kan köra över till dig i min nya bil
raukroland skrev:Ja, fyfan det låg drivor av hala harar på nordslingan...
Fick stanna på en gård där och låna en traktor med schaktblad så att man kunde komma fram...
Hann med 15mil efter lunch...
Ja, min plast är fortfarande hel så det går väl för sig, slå en pling bara...
nej det vart en Audi idag, hittade en för ganska rätt pengar. A6 1.8t -98. inget fartmonster som den BMW 740 vi var nära att köpa. men den var för sunking, så det vart den här istället.Stefan skrev:Va blev de????
540i,eller?
Yepp, åkte genom Ladugårdsängen på väg upp på stan...TERMINATOR skrev:åkte du igenom ladugårdsängen idag, tror det va dej jag såg
Låter bra det...crashtestdummy skrev:Aj will. jag kan köra över till dig i min nya bil
nej det är bara en vinterbil. stackare jag skulle inte vilja att min M5 levererades i December.raukroland skrev:Yepp, åkte genom Ladugårdsängen på väg upp på stan...
Det gick inte så fort där iaf...
Satt du och kollade ut genom fönstret eller var du ute och knallade någonstans?
Vet inte ens var du bor på "ängen"...
Låter bra det...
Hojen står i garaget och väntar...
Så du har bytt bil?!? Eller har du bara köpt en "vinterbil"?
Träffade en kompis i tordags, han hade precis bytt bort sin 545i -05 mot en 530xi touring och så hade han beställt en som han sa "rolig" bil också...
En M5:a som han skulle få i december...
En del har alldeles för mycket pengar...
HERRE GUD!!!!raukroland skrev:Yepp, åkte genom Ladugårdsängen på väg upp på stan...
Satt du och kollade ut genom fönstret eller var du ute och knallade någonstans?
Vet inte ens var du bor på "ängen"...
Låter bra det...
Hojen står i garaget och väntar...
Så du har bytt bil?!? Eller har du bara köpt en "vinterbil"?
Träffade en kompis i tordags, han hade precis bytt bort sin 545i -05 mot en 530xi touring och så hade han beställt en som han sa "rolig" bil också...
En M5:a som han skulle få i december...
En del har alldeles för mycket pengar...
Jasså jaha, Audi är ju trevliga *host host*crashtestdummy skrev:nej det är bara en vinterbil. stackare jag skulle inte vilja att min M5 levererades i December.
Äntligen förstår du det som vi andra vetat hela tiden men varit för finkänsliga att säga... Och jag menar INTE audin...Stefan skrev:Jasså jaha, Audi är ju trevliga *host host*
Lånade syrrans A4-01 till Sthlm en gång och kom fram till att man åker fan bättre i min sunkmondeo från-94.
Kan inte sätta fingret på exakt va de är för fel på bilen men jag trivs inte i den, men de kan ju va mig de är fel på.
Aha. Då VAR det du m.a.o.raukroland skrev:Yepp, åkte genom Ladugårdsängen på väg upp på stan...
så farligt är det väl inte att åka audi?Kyckling skrev:Aha. Då VAR det du m.a.o.
Vi åkte bakom dig ut från "ängen" och stog på konsumparkeringen när du pös förbi sedan..
Trodde nästan att det var du.
Vevade ner fönstret och hoppades på lite ljuv musik men fan vad du smög.
Är du rädd att göra som cracksmoke eller?
Varför citerade du mitt inlägg när det var Steffie och Muppo du komenterade.crashtestdummy skrev:så farligt är det väl inte att åka audi?
kom just på att jag nog fastställt världens största ilandsproblem. "NEEEJ min M5 levereras I DECEMBER "'
så håller jag med Supermoppo(fukko) det är dig det är fel på. att bara köpa en ford borde leda till tvångsvård.
Han kör inte hoj för han ser ut som lille Fridolf...Supermoto skrev:HERRE GUD!!!!
Ny (?) M5 + 530Xi (Oxå ny?) betingar för fan 1½ mille
Varför kör inte han hoj?? Skulle väl ha en.... låt se... Mondial + en MV Augusta 1000 superduperspecialdeluxe för 500rödlökar
Fan kan man inte passera "ängen" utan att bli igenkänd av alla två man vet bor där?!?Kyckling skrev:Aha. Då VAR det du m.a.o.
Vi åkte bakom dig ut från "ängen" och stog på konsumparkeringen när du pös förbi sedan..
Trodde nästan att det var du.
Vevade ner fönstret och hoppades på lite ljuv musik men fan vad du smög.
Är du rädd att göra som cracksmoke eller?
Stefan skrev:Lånade syrrans A4-01 till Sthlm en gång och kom fram till att man åker fan bättre i min sunkmondeo från-94.
raukroland skrev:Nä, skämt åsido, han är faktiskt inte alls intresserad av hojar...
Kycklo- är du rädd att göra som CTD (och syftade på att klota)Kyckling skrev:Varför citerade du mitt inlägg när det var Steffie och Muppo du komenterade.
Slog du i huvet när du klotade eller är du full nu igen?
Äh, vad säger jag... Klart du är full.
har du fått din nya bromsskiva ännu??Supermoto skrev:Tänkte bjuda in de som vill på spontanfika hos termo om ett par timmar eller så. (Men kolla med honom först om det är ok)
SKa köra lite hoj idag och tänkte utföra lite småärenden såsom leverera sliderhjul dit.
Supermoto skrev:Tänkte bjuda in de som vill på spontanfika hos termo om ett par timmar eller så. (Men kolla med honom först om det är ok)
SKa köra lite hoj idag och tänkte utföra lite småärenden såsom leverera sliderhjul dit.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|