blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
nä nu skrivs det på tok för lite i den här skit tråden
blom skrev:nä nu skrivs det på tok för lite i den här skit tråden
erik skrev:Har man däck som ger lite driv så går det säkert bra, det enda som hände när jag gasade på den vägen var att det sladdade. Har nog aldrig fått så många okontrollerade sladdar som idag...
Kyckling skrev:Det var förjävla skoj som vanligt. Synd bara att vägsnutten var så kort.
Är det nån som har en enduroslinga i närheten som man får köra utan att vara medlem i nån klubb så hojta.
Kyckling skrev:Den roligaste biten tyckte jag trots allt var den första snutten med alla stooora vattenpölar/gropar & hål. Vilket nog kan jämföras med enklare enduro av nöjesåkarkaraktär.
haha kycklo har intagit tusenmilablicken..TERMINATOR skrev:några till
TERMINATOR skrev:i kväll så är man gräsänkling, så vad passar bättre än att ta med en termos kaffe och gå ut i garaget o mysmeka lite
Kjelle skrev:Givetvis att komma hem till mig och skrapa tapeter, dricka öl och umgås!
Kolla "Hjälp"-tråden!
Meka kan du göra alla andra 364 dagarna på året.
Nu vore det bästa att ha en ASHUNGRIG stortermo stå på Royal och det är årets värsta 40-talist-tantdräggel-snuskäckel-dryg-VMkval!!!TERMINATOR skrev:första dagen på dieten börjar gå mot sitt slut och jag är as hungrig, jag skulle kunna döda för en kebabrulle med blandad sås och ex ex lök
det värsta är att jag ska jobba i kväll och kommer vara ASSSSSS hungrig
kebab... satan vad gott. jag tror nog att jag går och köper en..Supermoto skrev:Nu vore det bästa att ha en ASHUNGRIG stortermo stå på Royal och det är årets värsta 40-talist-tantdräggel-snuskäckel-dryg-VMkval!!!
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|