Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
crashtestdummy skrev:
kebab... satan vad gott. jag tror nog att jag går och köper en..
Det har du ju fan rätt i....
Kommer du hit och köper med en till mig oxå bjuckar jag på en folkis eller tre :) :fyllisar

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Supermoto skrev:
ööö.... dhöööö.... mmmm.... HEMMA SÅKLART!!!
tar en regncheck på ölen, för jag har redan käkat nu. (det vart wok och nudlar termo...) föresten hur f.n ska jag veta vart du bor? supermuppo, jag har bara varit i några garage du disponerar..

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
crashtestdummy skrev:
...föresten hur f.n ska jag veta vart du bor? supermuppo, jag har bara varit i några garage du disponerar..
Då har du ju vart hemma hos honom. That's it. han bor i ett garage :fakta
:)

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
TERMINATOR skrev:
OBSERVERA -1,2 och jag är så utmärglad så det snurrar i skallen
visst kanske det känns bra med ett snabbt resultat... men det finns andra metoder där du slipper känna dig orkeslös och som är seriösa... hur kan det vara någon vits med att dricka 1 kopp kaffe till frukost, det måste väl vara bättre att äta en rejäl frukost och få igång ämnesomsättningen... sedan äter du normalt och låter bli att äta för sent på kvällen istället... tar längre tid, men du mår bra... vill inte moralisera men dessa konstiga dieter är bara bluff...

jag kan oxå fixa ett schema för viktminskning, ät tre mål om dagen och inget däremellan samt ta minst en 1h promenad om dagen... :tummenupp

Kör hårt Termo... :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Mr Vader skrev:
visst kanske det känns bra med ett snabbt resultat... men det finns andra metoder där du slipper känna dig orkeslös och som är seriösa... hur kan det vara någon vits med att dricka 1 kopp kaffe till frukost, det måste väl vara bättre att äta en rejäl frukost och få igång ämnesomsättningen... sedan äter du normalt och låter bli att äta för sent på kvällen istället... tar längre tid, men du mår bra... vill inte moralisera men dessa konstiga dieter är bara bluff...

jag kan oxå fixa ett schema för viktminskning, ät tre mål om dagen och inget däremellan samt ta minst en 1h promenad om dagen... :tummenupp

Kör hårt Termo... :tummenupp

den här dieten går ut på att ändra ämnesomsättningen och är framtagen av rikshospitalet´s fetto klinik så det borde funka, efter 13 dagar kan man äta igen men då med en högre ämnesomsättning, mitt mål är 100 kg till 2 dec 2006

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
TERMINATOR skrev:
den här dieten går ut på att ändra ämnesomsättningen och är framtagen av rikshospitalet´s fetto klinik så det borde funka, efter 13 dagar kan man äta igen men då med en högre ämnesomsättning, mitt mål är 100 kg till 2 dec 2006
denna myt har spridits i över 10 år... enligt Rössner som är överläkare på någon överviktsklinik i STHLM så har denna dieten en bluff... men tror man på något så brukar det funka...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag tror på Vader iaf.

Men vill du käka radikalt mycket mindre utan att gå runt och vara sur för du är hungrig så käka nån av de produkter som ger mättnadskänsla utan massa kcalorier.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
visar sig, han jag fick det av vägde 90 pannor och gick ner till 81 på 13 dagar,
och har hållit sin vikt mycket lättare efter, då har han mindre överflöd än mej.
vi får se hur det går, magen drar ihop sig och man kommer att tappa hungerkänslan efter några dagar

Last edited:

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
TERMINATOR skrev:
visar sig, han jag fick det av vägde 90 pannor och gick ner till 81 på 13 dagar,
och har hållit sin vikt mycket lättare efter, då har han mindre överflöd än mej.
vi får se hur det går, magen drar ihop sig och man kommer att tappa hungerkänslan efter några dagar
ok... hoppas det funkar för dej... :tummenupp

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
jag tror mer på enkla grejer så som att,
1. drick aldrig läsk/saft
2. käka inte godis
3. rör på dig ofta och mycket.
4. småät inte utan ät riktiga mål mat.
:tummenupp

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
Det enda som fungerar är att äta färre kalorier än man förbrukar...
Jag körde viktväktarnas program för snart tre år sedan och gick ner drygt 20kg på 6månader...
Om man inte lär sig att äta rätt så kommer man aldrig att kunna hålla sig kvar på den nya vikten...
Hoppas dock att det fungerar för dig Thermo... :tummenupp

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
crashtestdummy skrev:
jag tror mer på enkla grejer så som att,
1. drick aldrig läsk/saft
2. käka inte godis
3. rör på dig ofta och mycket.
4. småät inte utan ät riktiga mål mat.
:tummenupp

Du glömde "Drick aldrig sprit." :död

TERMINATOR skrev:

Aj aj aj. Har du gått på den? Om du kollar Rigshospitalets hemsida kommer du att hitta en sida där man BESTÄMT avsäger sig från att ha haft något med denna diet att göra.... :3freak

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras