crashtestdummy
Ompa ompa.
jag undrar om blom kommit hem från dalarna....
nej nej han åkte nysscrashtestdummy skrev:jag undrar om blom kommit hem från dalarna....
Kyckling skrev:Det är inte klokt vad tråkigt jag har just nu...
Ingen som vet nåt kul man kan göra?
Det är ju NU jag har tråkigt jue!erik skrev:Åka hoj? Kanske får bli en sväng i morgon ändå... Ska du med i så fall?
Kyckling skrev:Det är ju NU jag har tråkigt jue!
Nä, jag ska inte med imorgon.
Det är TLC och service innan nästa körning.
om det är TLC imorgon så varför inte lite THC ikväll??Kyckling skrev:Det är ju NU jag har tråkigt jue!
Nä, jag ska inte med imorgon.
Det är TLC och service innan nästa körning.
Blir inget TLC imorgon heller och det andra är inget jag har tillgång till så man får väl dra i sig lite sprit och lägga sig.crashtestdummy skrev:om det är TLC imorgon så varför inte lite THC ikväll??
(Tetrahydrocannabinol)
Finns det i ren form kjelle föresten???
blom skrev:tyckte faktiskt att din diet såg rätt så dålig ut på pappret.. hur länge ska du äta sådär? kroppen bryter ner musklerna otroligt fort utan protein och det ser inte ut att vara allt för mycket sådant i den kostveckan.. men mår du bra av den så
Det borde du kommit i ganska länge vid det här laget med tanke på att du gått ner ca 97,3kg.blom skrev:jaha en ny dag med nya möjligheter igen
och stället kommer jag i
38kg.. i fett och inte i muskler som en del gör här på sidanKyckling skrev:Det borde du kommit i ganska länge vid det här laget med tanke på att du gått ner ca 97,3kg.
Eller har du köpt ett nytt mindre ställ?
Om jag räknat rätt så kommer det tiotusende inlägget vara det sista innan vi bryter 500-sidorsgränsen om man har default på visningsinställningarna.
Dubbeljubileum m.a.o. Snacka om fikaläge när det inträffar.
blom skrev:38kg.. i fett och inte i muskler som en del gör här på sidan
Om du bara tappat fet och inga muskler så lär du inte haft särskilt mycket muskler innan heller... Så jävla tanig som du blivit.blom skrev:38kg.. i fett och inte i muskler som en del gör här på sidan
nej jag losade faktiskt en jäkla massa muskler oxåKyckling skrev:Om du bara tappat fet och inga muskler så lär du inte haft särskilt mycket muskler innan heller... Så jävla tanig som du blivit.
Närå, se bara på Pepito, smal som en sticka men stark som björnen... Det är så man ska se ut ju
Till skillnad från mig som aldrig haft några att losa.blom skrev:nej jag losade faktiskt en jäkla massa muskler oxå
kycklo du är ju en riktig beef cake ju..Kyckling skrev:Till skillnad från mig som aldrig haft några att losa.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|