Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
en klart cool :) hoj men frågan är om du har så mycket roligare med den :confused:

Njae, men ombyte förnöjer säger dom ju. Fast det borde väl du veta, som byter hoj oftare än kalsonger! :D :7peta

Och man måste ju sitta bekvämt om vi ska åka 40 mil till Sweden Rock i år. Dessutom tror jag min sambo skulle uppskatta busan bättre. :tuttar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kjelle skrev:
Njae, men ombyte förnöjer säger dom ju. Fast det borde väl du veta, som byter hoj oftare än kalsonger! :D :7peta

Och man måste ju sitta bekvämt om vi ska åka 40 mil till Sweden Rock i år. Dessutom tror jag min sambo skulle uppskatta busan bättre. :tuttar
Om det är kriterierna så varför inte FJR1300 eller VFR800 istället då?? Bara som exempel...
De är båda sportiga alternativ men betydligt bekvämare än 9an och "mildare" än en jaktfalk.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Kjelle skrev:

Du inser att du kommer att komma in i kruvorna ännu fortare med den där va :rolleyes:

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Supermoto skrev:
Om det är kriterierna så varför inte FJR1300 eller VFR800 istället då?? Bara som exempel...
De är båda sportiga alternativ men betydligt bekvämare än 9an och "mildare" än en jaktfalk.

Eller också tar jag en Guldvinge eller PanEuropean med en gång... :D

blom skrev:
ja den blir väl inte lättare att köra kurvigt med ialf :)
och som mario säger.. fjr :tummenupp

Fast omvänt, jag kan ju inte ta kurvor FAST jag har en "riktig" sporthoj, så vad skulle kunna bli sämre? :confused:

pro :)

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
betald
funderat på en fazer 1000? har en sån som tjänstehoj numera, helt ok att skutsa på och blir du avhängd av riktiga plastraketer beror det inte på hojen, ända negativa jag har om den är att det gnistrar på dom bakom när man svänger :D
Kjelle skrev:

Fast omvänt, jag kan ju inte ta kurvor FAST jag har en "riktig" sporthoj, så vad skulle kunna bli sämre? :confused:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kjelle skrev:

Luktar som ännu en diskussion som tarvar ett flak pilsner :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
pro :) skrev:
funderat på en fazer 1000? har en sån som tjänstehoj numera, helt ok att skutsa på och blir du avhängd av riktiga plastraketer beror det inte på hojen, ända negativa jag har om den är att det gnistrar på dom bakom när man svänger :D
där kan jag hålla med till 110% :tummenupp

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
SKULLE jag skaffa en kromsläde fick det nog bli en sån här i så fall (vänster).
Fast det slutar väl så här till sist (höger). :gnissla

Bifogat

• 14662.jpg
    14662.jpg
    39.7 KB · Visningar: 35
  • 32875.jpg
    32875.jpg
    71 KB · Visningar: 40
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457