blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
en klart cool hoj men frågan är om du har så mycket roligare med den
blom skrev:en klart cool hoj men frågan är om du har så mycket roligare med den
Om det är kriterierna så varför inte FJR1300 eller VFR800 istället då?? Bara som exempel...Kjelle skrev:Njae, men ombyte förnöjer säger dom ju. Fast det borde väl du veta, som byter hoj oftare än kalsonger!
Och man måste ju sitta bekvämt om vi ska åka 40 mil till Sweden Rock i år. Dessutom tror jag min sambo skulle uppskatta busan bättre.
Du inser att du kommer att komma in i kruvorna ännu fortare med den där vaKjelle skrev:Njae, men ombyte förnöjer säger dom ju. Fast det borde väl du veta, som byter hoj oftare än kalsonger!
Och man måste ju sitta bekvämt om vi ska åka 40 mil till Sweden Rock i år. Dessutom tror jag min sambo skulle uppskatta busan bättre.
ja den blir väl inte lättare att köra kurvigt med ialfcrashtestdummy skrev:Du inser att du kommer att komma in i kruvorna ännu fortare med den där va
Supermoto skrev:Om det är kriterierna så varför inte FJR1300 eller VFR800 istället då?? Bara som exempel...
De är båda sportiga alternativ men betydligt bekvämare än 9an och "mildare" än en jaktfalk.
blom skrev:ja den blir väl inte lättare att köra kurvigt med ialf
och som mario säger.. fjr
Kjelle skrev:Eller också tar jag en Guldvinge eller PanEuropean med en gång...
Fast omvänt, jag kan ju inte ta kurvor FAST jag har en "riktig" sporthoj, så vad skulle kunna bli sämre?
Luktar som ännu en diskussion som tarvar ett flak pilsnerKjelle skrev:Eller också tar jag en Guldvinge eller PanEuropean med en gång...
Fast omvänt, jag kan ju inte ta kurvor FAST jag har en "riktig" sporthoj, så vad skulle kunna bli sämre?
där kan jag hålla med till 110%pro :) skrev:funderat på en fazer 1000? har en sån som tjänstehoj numera, helt ok att skutsa på och blir du avhängd av riktiga plastraketer beror det inte på hojen, ända negativa jag har om den är att det gnistrar på dom bakom när man svänger
blom skrev:
Supermoto skrev:Luktar som ännu en diskussion som tarvar ett flak pilsner
blom skrev:nej kjelle för lite hårdrock och för dyr premie
TERMINATOR skrev:mer hårdrock och billigare premie = allround hoj
Kjelle skrev:Du menar, typ så här?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo