Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag vill ha en cross... tror att jag skulle nöja mig med att bara ha en cross.. köper sig en 4t sen kan man busa skog,crossbana och motardbanan så mycket man vill :) kan det bli bättre.. nej jag tror fan inte det :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
jag vill ha en cross... tror att jag skulle nöja mig med att bara ha en cross.. köper sig en 4t sen kan man busa skog,crossbana och motardbanan så mycket man vill :) kan det bli bättre.. nej jag tror fan inte det :tummenupp
Dagens annonstips :tummenupp

Last edited:

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Kyckling skrev:
...Jag är ju inte så bra på utrikiska... Men betyder det dära nåt i stil med "bakelser byggde denna kropp" eller? :rolleyes: :D

Den korrekta översättningen är egentligen "biff och kaka byggde denna kropp". :fakta

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
ja skulle som sagt va vara trevligt men på tok för mycket pengar för mig just nu.. behöver desutom en vettig bil att åka i.. och jag kan fan inte ha allt.. kanske blir så att hojen får ryka ett tag för att sedan skaffa mig en cross senare till våren eller liknande

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
ja skulle som sagt va vara trevligt men på tok för mycket pengar för mig just nu.. behöver desutom en vettig bil att åka i.. och jag kan fan inte ha allt.. kanske blir så att hojen får ryka ett tag för att sedan skaffa mig en cross senare till våren eller liknande

Sälj aldrig hojen utan att direkt skaffa ny, pengarna försvinner i ett "svart hål" och sedan är de borta för alltid.

Kjelle skrev:
Den korrekta översättningen är egentligen "biff och kaka byggde denna kropp". :fakta

Vetenskapens företrädare har talat, då lyssnar man :D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Sälj aldrig hojen utan att direkt skaffa ny, pengarna försvinner i ett "svart hål" och sedan är de borta för alltid.
det är ju det som är tanken :) jag ska ju inte köra sporthoj för dom stora pengarna som det faktiskt kostar :) jag är ju en seriös familjefar :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
Sälj sukkan och köp min husa + den andra audi då. Paketpris: 75lök!! :tummenupp

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Kjelle skrev:
Har funderat lite på det och kommit fram till att det nog betyder "Kyckling du är en riktig köttfärspaj".
Jag har även bestämt mig för att det nog är en taskig kommentar. :mad:

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Kyckling skrev:
Nu är det ju inte du som bestämmer här.
Du får vänta på den slutgiltiga domen från våran president, härskare, domare och vän, Daniel Blom

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Kyckling skrev:
Har funderat lite på det och kommit fram till att det nog betyder "Kyckling du är en riktig köttfärspaj".
fyfan vad gott med köttfärspaj, det ska jag gå ut och göra tusen nålar på frugan tills hon gör åt mig :D
till dig kyckling menade jag att du är en läckerbit eftersom jag gillar köttfärspaj.
:tuttar

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...