...Jag är ju inte så bra på utrikiska... Men betyder det dära nåt i stil med "bakelser byggde denna kropp" eller?crashtestdummy skrev:kycklo du är ju en riktig beef cake ju..
...Jag är ju inte så bra på utrikiska... Men betyder det dära nåt i stil med "bakelser byggde denna kropp" eller?crashtestdummy skrev:kycklo du är ju en riktig beef cake ju..
Dagens annonstipsblom skrev:jag vill ha en cross... tror att jag skulle nöja mig med att bara ha en cross.. köper sig en 4t sen kan man busa skog,crossbana och motardbanan så mycket man vill kan det bli bättre.. nej jag tror fan inte det
Kyckling skrev:...Jag är ju inte så bra på utrikiska... Men betyder det dära nåt i stil med "bakelser byggde denna kropp" eller?
ja skulle som sagt va vara trevligt men på tok för mycket pengar för mig just nu.. behöver desutom en vettig bil att åka i.. och jag kan fan inte ha allt.. kanske blir så att hojen får ryka ett tag för att sedan skaffa mig en cross senare till våren eller liknandeSupermoto skrev:
blom skrev:ja skulle som sagt va vara trevligt men på tok för mycket pengar för mig just nu.. behöver desutom en vettig bil att åka i.. och jag kan fan inte ha allt.. kanske blir så att hojen får ryka ett tag för att sedan skaffa mig en cross senare till våren eller liknande
Kjelle skrev:Den korrekta översättningen är egentligen "biff och kaka byggde denna kropp".
det är ju det som är tanken jag ska ju inte köra sporthoj för dom stora pengarna som det faktiskt kostar jag är ju en seriös familjefarerik skrev:Sälj aldrig hojen utan att direkt skaffa ny, pengarna försvinner i ett "svart hål" och sedan är de borta för alltid.
Sälj sukkan och köp min husa + den andra audi då. Paketpris: 75lök!!blom skrev:ja skulle som sagt va vara trevligt men på tok för mycket pengar för mig just nu.. behöver desutom en vettig bil att åka i.. och jag kan fan inte ha allt.. kanske blir så att hojen får ryka ett tag för att sedan skaffa mig en cross senare till våren eller liknande
njaSupermoto skrev:Sälj sukkan och köp min husa + den andra audi då. Paketpris: 75lök!!
Har funderat lite på det och kommit fram till att det nog betyder "Kyckling du är en riktig köttfärspaj".Kjelle skrev:Den korrekta översättningen är egentligen "biff och kaka byggde denna kropp".
Nu är det ju inte du som bestämmer här.Kyckling skrev:Jag har även bestämt mig för att det nog är en taskig kommentar.
Bondtölp!Stefan skrev:Nu är det ju inte du som bestämmer här.
Du får vänta på den slutgiltiga domen från våran president, härskare, domare och vän, Daniel Blom
fyfan vad gott med köttfärspaj, det ska jag gå ut och göra tusen nålar på frugan tills hon gör åt migKyckling skrev:Har funderat lite på det och kommit fram till att det nog betyder "Kyckling du är en riktig köttfärspaj".
Jag har även bestämt mig för att det nog är en taskig kommentar.
jag funderarStefan skrev:Nu är det ju inte du som bestämmer här.
Du får vänta på den slutgiltiga domen från våran president, härskare, domare och vän, Daniel Blom
blom skrev:verkar som att jag kommit fram till en lösning nu
ska väl inte skrika hallå än kanske men det är en jäkla bra lösning för min delKjelle skrev:*väntar-med-hjärtat-i-halsgropen-smiley*
blom skrev:ska väl inte skrika hallå än kanske men det är en jäkla bra lösning för min del
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|