blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
en sån härlig dag man blir jätte glad babaBABABA
Jag vet inte det jag. Började rätt kass men sen har det gått stabilt...blom skrev:en sån härlig dag man blir jätte glad babaBABABA
min dag började skitbra, sen kom jag på att det var måndag och man skulle jobba,Kyckling skrev:Jag vet inte det jag. Började rätt kass men sen har det gått stabilt...
Får se framåt kvällen hur det blev.
min dag började oxå mycket bra, sen kom jag på att det var måndag och att jag fortfarande är lika arbetslös...crashtestdummy skrev:min dag började skitbra, sen kom jag på att det var måndag och man skulle jobba,
hur länge har du varit arbetslös?Mr Vader skrev:min dag började oxå mycket bra, sen kom jag på att det var måndag och att jag fortfarande är lika arbetslös...
sedan 22/8... känns som en evighet...TERMINATOR skrev:hur länge har du varit arbetslös?
tackars liten.Mr Vader skrev:sedan 22/8... känns som en evighet...
Vi kan byta... Men jag vill ha 30kkr mellan.blom skrev:jag letar och letar men hittar ingen hoj.. eller jo men ingen som vill byta
får jag fundera på det ett tagKyckling skrev:Vi kan byta... Men jag vill ha 30kkr mellan.
du anar inte...crashtestdummy skrev:tackars liten.
Mr Vader skrev:sedan 22/8... känns som en evighet...
men så jävla fräntTengil skrev:Detta kan vara det coolaste jag sett på länge!
http://www.bird-man.com/video/rocket_bird_inet.wmv
Finnar är galna!
Får jag en hyffsat fin Gixxer 1000 och 30.000 kronor i näven så är jag beredd att byta.blom skrev:får jag fundera på det ett tag
ärligt talat, vill du inte köra grus,motard mer?
köp remmen och byt den själv, då har du råd med Cindee Peters också.TERMINATOR skrev:2005-01-01 det suger fett nu, tur man jobbade mycket ordningsvakt i sommras, och man har det nu oxå så få man jobba lite i allafall, blir tokig snart, funderar på att öppna pizzeria dom verkar tjäna mycket pengar
-----------------------------------------------------------------
MIN JÄVLA FLÄKTREM HAR GÅTT AV
Kostar 1000 spänn att byta den
-----------------------------------------------------------------
Cyndee Peters till Örebro
NÖJE/ Publicerad: 2005-11-21 12:22
Cyndee Peters bjuder på gospel på konserten i Örebro, men det blir även en och annan adventssång.
BILD: PER KNUTSSON
SKA VI GÅ
om du byter mot min så får du inte en hyffsat fin utan en JÄVLIGT fin..Kyckling skrev:Får jag en hyffsat fin Gixxer 1000 och 30.000 kronor i näven så är jag beredd att byta.
Att jag sedan åker och byter in Gixxern och pengarna mot en nyare Husa dagen efter är ju en annan sak.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|