Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
om du byter mot min så får du inte en hyffsat fin utan en JÄVLIGT fin..
svaret var att du ska köra grus och motard ett bra till :)
Självklart ska jag köra grus och is och kanske t.o.m lite motard om det blir sommar igen. :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
japp för det blir svårt att köra is i sommar :D

en härlig dag idag men fan vad ont i strupen jag har och snoret sprutar :näsblod

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Stefan skrev:
Om det var meningen att mäniskan skulle flyga hade Gud gett oss vingar.....eller jetmotorer.

Hade det inte varit meningen att vi skulle flyga skulle det väll inte funnits luft överallt! :va
Hade det inte varit meningen att köra så fort varför gör dom vägarna så raka då? :va
Hade det inte varit meningen att man skulle spänna fast jetmotorer på fötterna så hade det väll inte gått? :va

Dessutom är gud bara en låssaskompis för vuxna.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Tengil skrev:
Hade det inte varit meningen att vi skulle flyga skulle det väll inte funnits luft överallt! :va
Hade det inte varit meningen att köra så fort varför gör dom vägarna så raka då? :va
Hade det inte varit meningen att man skulle spänna fast jetmotorer på fötterna så hade det väll inte gått? :va

Dessutom är gud bara en låssaskompis för vuxna.
jag tror som du

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
JAG HATAR BILAR, det kostade 2100 att byta fläcktremmen, det va en rulle som skurit och remmen hade smält så dom fick byta 3 stödrullar och remmen

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
trabant är en jäkligt cool bil :) bra skärmar oxå,, bara att limma på lite extra kartong om det händer något :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
trabant är en jäkligt cool bil :) bra skärmar oxå,, bara att limma på lite extra kartong om det händer något :tummenupp
Vore ju perfa för krockdockan...
Då slipper han plasta och kan köra med papier maché istället, haha

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Vore ju perfa för krockdockan...
Då slipper han plasta och kan köra med papier maché istället, haha
ja det var för jävla roligt när jag var v-tyskland för ca 15 årsen och raggar ungarna stod på torget med sina hottade trabanter.. det var rävsvansar och fan allt som gick att hitta :D

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
ja det var för jävla roligt när jag var v-tyskland för ca 15 årsen och raggar ungarna stod på torget med sina hottade trabanter.. det var rävsvansar och fan allt som gick att hitta :D

Dom värsta rävsvansarna brukar dock sitta under tyska kvinnors armhålor.... :eek:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
JAG HATAR BILAR, det kostade 2100 att byta fläcktremmen, det va en rulle som skurit och remmen hade smält så dom fick byta 3 stödrullar och remmen

SAAB..... Har lite för många bekanta som haft både små och stora haverier med sina saabar, så jag kommer inte köpa någon själv. Syrran och hennes kille har lagt lite för mycket pengar på sin tycker jag, turbo, vevhusventilation, tändsystem och växxellåda har de haft stora problem med.

Tror fanimej att husaberg håller bättre än saab.

Tengil skrev:
Alla borde ha en sån här! (oxå från finland)

http://www.skywings.fi/movie_media/WEB_KWingWorls.wmv

Med jetmotorer... :D

När jag var mindre provade vi att bygga en träram och klä den med sopsäck för att sedan ha som segel till skateborden. Dock hoppade vi aldrig trots bra förutsättningar i form av vägbulor.

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen