Självklart ska jag köra grus och is och kanske t.o.m lite motard om det blir sommar igen.blom skrev:om du byter mot min så får du inte en hyffsat fin utan en JÄVLIGT fin..
svaret var att du ska köra grus och motard ett bra till
Självklart ska jag köra grus och is och kanske t.o.m lite motard om det blir sommar igen.blom skrev:om du byter mot min så får du inte en hyffsat fin utan en JÄVLIGT fin..
svaret var att du ska köra grus och motard ett bra till
Stefan skrev:Om det var meningen att mäniskan skulle flyga hade Gud gett oss vingar.....eller jetmotorer.
jag tror som duTengil skrev:Hade det inte varit meningen att vi skulle flyga skulle det väll inte funnits luft överallt!
Hade det inte varit meningen att köra så fort varför gör dom vägarna så raka då?
Hade det inte varit meningen att man skulle spänna fast jetmotorer på fötterna så hade det väll inte gått?
Dessutom är gud bara en låssaskompis för vuxna.
vad har du för jävla monstertruck till bil?TERMINATOR skrev:JAG HATAR BILAR, det kostade 2100 att byta fläcktremmen, det va en rulle som skurit och remmen hade smält så dom fick byta 3 stödrullar och remmen
TRABANT SÅKLARTblom skrev:jaha ja.. vad ska vi leta efter idag då
Vore ju perfa för krockdockan...blom skrev:trabant är en jäkligt cool bil bra skärmar oxå,, bara att limma på lite extra kartong om det händer något
ja det var för jävla roligt när jag var v-tyskland för ca 15 årsen och raggar ungarna stod på torget med sina hottade trabanter.. det var rävsvansar och fan allt som gick att hittaSupermoto skrev:Vore ju perfa för krockdockan...
Då slipper han plasta och kan köra med papier maché istället, haha
blom skrev:ja det var för jävla roligt när jag var v-tyskland för ca 15 årsen och raggar ungarna stod på torget med sina hottade trabanter.. det var rävsvansar och fan allt som gick att hitta
vet jag BSOLUT inget omKjelle skrev:Dom värsta rävsvansarna brukar dock sitta under tyska kvinnors armhålor....
TERMINATOR skrev:JAG HATAR BILAR, det kostade 2100 att byta fläcktremmen, det va en rulle som skurit och remmen hade smält så dom fick byta 3 stödrullar och remmen
Tengil skrev:Alla borde ha en sån här! (oxå från finland)
http://www.skywings.fi/movie_media/WEB_KWingWorls.wmv
Med jetmotorer...
blom skrev:saab är trimmmmmmmmvänligt
hmmmmSupermoto skrev:Vore ju perfa för krockdockan...
Då slipper han plasta och kan köra med papier maché istället, haha
för mycket hk för dålig låda.. men nu jävlar går den igen med mer hk och bättre lådaerik skrev:Vill minnas att Peppes rasade...
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|