blom skrev:en svart.. ett smakprov kanske![]()
Nästa vecka i Efterlyst så får ni se boxarbikern från vivalla som bla bla...blom skrev:en svart.. ett smakprov kanske![]()
TERMINATOR skrev:gixxer gick inte sönder
crashtestdummy skrev:Nästa vecka i Efterlyst så får ni se boxarbikern från vivalla som bla bla...
har ni sett den här mannen så ring, 08 7020090..
Öltomten har alibi, han var hos öltomtemor ikväll och fick.... öl, vin, och whiskey. Dock bara Black Label (JW) men det duger för att det ska snurra lite iaf.newstead skrev:det kan vara risk att öltomten oxå är med i efterlyst nästa vecka...![]()
crashtestdummy skrev:Nästa vecka i Efterlyst så får ni se boxarbikern från vivalla som bla bla...
har ni sett den här mannen så ring, 08 7020090..
japp imorgon blir det en massa nya möjlighetererik skrev:Nu börjar dagens möjligheter ta slut, men det fylls på med nya under natten så det blir säkert en bra dag i morgon också.![]()
ja men det konstiga fastnade ju ialf på min kamera vilket det inte verkar göra på din,, den går ju tom sönderTERMINATOR skrev:verkar va något fel på den där kameran, något konstigt på bilden![]()
![]()
hade jag varit lins hade jag också föredragit att gå sönder än återskapat termo igenom mig.....blom skrev:ja men det konstiga fastnade ju ialf på min kamera vilket det inte verkar göra på din,, den går ju tom sönder![]()
![]()
crashtestdummy skrev:Öltomten har alibi, han var hos öltomtemor ikväll och fick.... öl, vin, och whiskey. Dock bara Black Label (JW) men det duger för att det ska snurra lite iaf.
hade ni det trevligt på inbrottsölandet?
crashtestdummy skrev:hade jag varit lins hade jag också föredragit att gå sönder än återskapat termo igenom mig.....![]()
hahacrashtestdummy skrev:hade jag varit lins hade jag också föredragit att gå sönder än återskapat termo igenom mig.....![]()
bister?? det var bland det jävligaste jag har hört och jag har hört mycket jävliga saker i mitt liv.. nej nej möjligheterna tar aldrig slut.. men du vet kjelle att sitta och flina in i en kamera bara för att någon tar kort , det är fan bögigtKjelle skrev:Fan vad bister du ser ut. Hade dagens möjligheter tagit slut när bilden tog, eller är det bara hojabstinensen som skiner igenom?![]()
blom skrev:japp imorgon blir det en massa nya möjligheterjag ska ta många kort då
jag är tok nöjd med kameran
![]()
![]()
måste ha varit en klok man som myntade dom ordennewstead skrev:jag skiter i om kameran är bra, bara den är snygg![]()
man kan ju tro det, men så var det inte i det här falletblom skrev:måste ha varit en klok man som myntade dom orden![]()
![]()
vem fan är valdesär??Tengil skrev:
blom skrev:haha![]()
termo vad fick du ge för kameran då?
ja men var det så farligt pris då?TERMINATOR skrev:3100kr + minneskortet 850 kr 512 mb
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!