Mattias650
Örebroare
raukroland skrev:Om ni undrar vem som åkte runt i en gul Lamborghini Gallardo SE i Örebro idag så var det jag...![]()
![]()
![]()
Coolt!

raukroland skrev:Om ni undrar vem som åkte runt i en gul Lamborghini Gallardo SE i Örebro idag så var det jag...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Var ute och testade en kompis bil, fan vad den gick...
Det var lite hojkänsla i den när man trampade på gasen...
Gissa om det lät när man åkte under tunneln vid krämaren...![]()
![]()
![]()
Ja, det är jag i den röda ringen...![]()
![]()
inte bara det... den suger ju till sig hondjur på flera kilometers avstånd.... om man nu vore intresserad av det, vilket jag ju inte är som gift man.......blom skrev:jäkligt trevligt
1,7 mille, 520hk och 315 km toppfart... sporthojar passa er![]()
ja fast jag är fan inte imponerad av hur dessa bilar ser ut.. lika så dom röda mmcrashtestdummy skrev:inte bara det... den suger ju till sig hondjur på flera kilometers avstånd.... om man nu vore intresserad av det, vilket jag ju inte är som gift man.......
Nä, Aston Martin spelar i en helt egen liga när det kommer till utseende.blom skrev:ja fast jag är fan inte imponerad av hur dessa bilar ser ut.. lika så dom röda mmtycker faktiskt bara att maranellon är snygg.. sen har jag en favvo DB8.. men jag tackar inte nej
![]()
Hehe, precis han...crashtestdummy skrev:SVIN!! bytbil.com-kompisen eller? hur fan kom du in i den föresten? jag fick inte plats i Diablon på långa vägar, och jag misstänker att Gallardon inte är särskillt mycket större. när man satt i den så fick jag tilta huvudet 45 grader föratt det skulle ens vara möjligt att sitta,,,
![]()
blom skrev:jäkligt trevligt
1,7 mille, 520hk och 315 km toppfart... sporthojar passa er
vart är den importerad ifrån??
Skojar du att den lockar till sig folk...crashtestdummy skrev:inte bara det... den suger ju till sig hondjur på flera kilometers avstånd.... om man nu vore intresserad av det, vilket jag ju inte är som gift man.......
är det något du vill berätta micke???raukroland skrev:Skojar du att den lockar till sig folk...
Även som homosexuell skulle den funka...![]()
Nä, jag är lyckligt gift med barn på gång...crashtestdummy skrev:är det något du vill berätta micke???![]()
VA?raukroland skrev:Köpt i danmark, han fick hem den i förra veckan...
Idag var andra gången han körde med bilen, den hade gått 37mil...
Skojar du att den lockar till sig folk...
Även som homosexuell skulle den funka...![]()
mmmmmmmmmmmmmmcrashtestdummy skrev:det här gör inte heller ont
![]()
ja har man inte råd med västerviks så har man inteSupermoto skrev:VA?
FATTIGLAPP!!
Köpa gammal bil!!!!
Avundsjuk DeLuxe med räksallad och extra Jonnys på toppen, jejjemensan
Den var inte gammal när han köpte den...Supermoto skrev:VA?
FATTIGLAPP!!
Köpa gammal bil!!!!
Avundsjuk DeLuxe med räksallad och extra Jonnys på toppen, jejjemensan
crashtestdummy skrev:På tal om sparris så har jag hört rykten om att Newstead ska börja plasta där ute i förorten. säg till om du vill ha experthjälp, jag har bara en plastning kvar innan lack nu.
![]()
![]()
ORD!!erik skrev:Sluta snacka bilar, det här är ett hojforum![]()
film är ju nästan olidligt att titta på. för andra som inte var med. (nu tänker jag dop/bröllop/semesterfilmer inte RoLLers tuffa filmer, men ärligt hur många gör så bra film) de flesta Digitalkameror kan filma film hjälpligt.blom skrev:erik jag frågar igen.. dock en DV kamera nu.. vad tror du om den här och hur bra stillbilder tar den.. duger den att ha som både och eller bör man sattsa på en vanlig digitalkamera oxå isåf? SONY DIGITAL VIDEOKAMERA DCR-HC39E
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!