Hojåka i Örebrotrakten - the original!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Så där... idag är årets mörkaste dygn och i morgon vänder det, såååå med andra ord snart säsong igen, håll ut :tummenupp :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kjelle skrev:
Apropå ingenting, såg ni härom dagen i NA att Världens Mest Serviceinriktade Butik :arsele SPEED gått i konkurs? Det var utförsäljning av butiken som konkursbo, för den som är intresserad.

Kom igen nu grabbar, ni som är/skall bli arbetslösa! Det är ju världens upplägg! :tummenupp :7peta

hade man pengarna så vore det intressant, men nu har man inte det :(

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
hade man pengarna så vore det intressant, men nu har man inte det :(

Köper någon allt i syfte att driva vidare en butik går nog den personen till banken oavsett hur det privata kontot ser ut. Kom igen nu termo, lägg ett bud.

Om någon undrar var blom tagit vägen så kan jag meddela att jag lagt beslag på hans dator, något gick snett när han "skulle ladda ner en skärmsläckare". Sämre ursäkt för porrsurfning får man leta efter... :D

Tyvärr funkar inte internet på den datorn så jag kan inte använda den och skriva dumma inlägg i hans namn. :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
588,8 på pingvinklubbningen. Ska se om om det går att komma över 600...

Nu tar det sig, fick en riktig dunderträff som gav 593,5p :banana

593, nu blir det stabila höga poäng hela tiden.

Edit: Störande att det inte blir nya inlägg... Ovan är tre separata inlägg.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
erik skrev:
Edit: Störande att det inte blir nya inlägg... Ovan är tre separata inlägg.
Du får inte ha så jävla bråttom pojk. Det finns ett helt gäng med de dära slå pingviner-spelen

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
erik skrev:
Köper någon allt i syfte att driva vidare en butik går nog den personen till banken oavsett hur det privata kontot ser ut. Kom igen nu termo, lägg ett bud.

Om någon undrar var blom tagit vägen så kan jag meddela att jag lagt beslag på hans dator, något gick snett när han "skulle ladda ner en skärmsläckare". Sämre ursäkt för porrsurfning får man leta efter... :D

Tyvärr funkar inte internet på den datorn så jag kan inte använda den och skriva dumma inlägg i hans namn. :D

Provat radera filen hardcoreteenagebondagejapanfetischsex.sys? :rofl

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Kom att tänka på när Blompa gjorde en "Officechair-nohander-backsving into throphycabinet-no pants-twist and shout into faceplant-craschlander". :tummenupp :D

Har nog aldrig sett en fest dö så panikartat som när han sen reste sig efter crashlandningen, drog ner brallorna och började skrika. :skrämd

Lägenheten var tömd på folk inom loppet av 2 minuter. :D

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Kyckling skrev:
Kom att tänka på när Blompa gjorde en "Officechair-nohander-backsving into throphycabinet-no pants-twist and shout into faceplant-craschlander". :tummenupp :D

Har nog aldrig sett en fest dö så panikartat som när han sen reste sig efter crashlandningen, drog ner brallorna och började skrika. :skrämd

Lägenheten var tömd på folk inom loppet av 2 minuter. :D

Det var såattsäga annorlunda...

Igår var det julfest med jobbet. En kille satt i fyllecellen (inte jag). :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...