TERMINATOR skrev:2068726någon som vet en välsorterad järnhandel i örebro, jag behöver rostfria M10 insex, clas olsson och biltema har bara upp till M8
men hur svårt kan det vara att få tag på. autoexperten, pelleganders (heter det så?) mekonomen, el & diesel teknik. atlas (tengil) okq8 västhaga, osv osv osv osv osvTERMINATOR skrev:2068726någon som vet en välsorterad järnhandel i örebro, jag behöver rostfria M10 insex, clas olsson och biltema har bara upp till M8
ingen av dom du räknade upp har, atlas vet jag inte men dom andrablom skrev:2068878men hur svårt kan det vara att få tag på. autoexperten, pelleganders (heter det så?) mekonomen, el & diesel teknik. atlas (tengil) okq8 västhaga, osv osv osv osv osv
TERMINATOR skrev:2068949swedol har men bara hel kartong
erik skrev:2068967Köp en hel kartong så får du några i reserv... Vad ska du ha dem till?
TERMINATOR skrev:2069016bromsoket fram sitter med sånna, men dom som sitter är inte rostfria, ska kolla repslagarn på väg till doktormengele
erik skrev:2069050Där ser man... Har du borrmaskinen tillgänglig redan nu eller? Tänkte om vi kunde borra lite på min hoj ikväll eller imorgon em/kväll.
TERMINATOR skrev:2069086självklart har jag pelarborr, trodde alla hade det![]()
![]()
![]()
blom skrev:2069872fyfan vad jag ska ta det lugnt ikväll känner jag
inte för att jag har gjort något men jag är otroligt trötterik skrev:2069888Det blir nog samma här...
blom skrev:2069947inte för att jag har gjort något men jag är otroligt trött![]()
ja ibland så.. men nu är det ny dag mede nya fina möjlighetererik skrev:2069960Det kan vara nog så jobbigt "att bara vara"
TERMINATOR skrev:2068726någon som vet en välsorterad järnhandel i örebro, jag behöver rostfria M10 insex, clas olsson och biltema har bara upp till M8
Mattias650 skrev:2073202Järnhandel
Köpmangatan 48
Öppettider: Mån-Fre 07.00-16.00
Du kan gå in via "Låstjänst" på Drottninggatan 37. En trappa ner.
De har ganska schysst sortiment. Där hittar du säkert det du letar efter.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |