Tur att det inte var ett svenskaprov.TERMINATOR skrev:2112147Nu ska jag skriva matte prov![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gick det bra?blom skrev:2112845fan allt det där skiten skrev jag för 3v sedan![]()
blom skrev:2112845fan allt det där skiten skrev jag för 3v sedan![]()
Erik=motorcykel *2? Det stämmer inte, han har sålt den ena.Kjelle skrev:2115122E=mc2??![]()
ingen aning om vad du läser för matte.. det här var C matteTERMINATOR skrev:2115073jo kan va så men jag tror inte vi läser samma matte, eller läser du oxå till automationstekniker
jo det gick skapligt tycker jag.. jag går i en skola uppe på stanKyckling skrev:2114694Gick det bra?
Var går du i skola?
blom skrev:2115196ingen aning om vad du läser för matte.. det här var C matte
coolt, ta med boken få jag kolla lite i den, vi kör en salig blandning, vet inte riktigt vad det är igentligen A,b,c,d,e ingen aning men jag har läst upp till d när jag gick på rudbecksskolan, pallade inte med E
blom skrev:2115196ingen aning om vad du läser för matte.. det här var C matte/QUOTE]
C som i gymnasiets C-matte? Dvs derivata och annat skoj?
Kyckling skrev:2115175Erik=motorcykel *2? Det stämmer inte, han har sålt den ena.
E=mc blir det då.![]()
![]()
![]()
Det kanske blir mc2 igen snart, vem vet...
berätta mererik skrev:2115642Det kanske blir mc2 igen snart, vem vet...
Kyckling skrev:2115175Erik=motorcykel *2? Det stämmer inte, han har sålt den ena.
E=mc blir det då.![]()
![]()
![]()
blom skrev:2115735berätta mer![]()
hehe.. en gathoj då eller? och gärna som är skaplig att försäkra? jag talade med en old polare till oss idag han har köpt sig en TRX 98a.. ger 2400kr för halv/hel.. det måste man kunna vara nöjd mederik skrev:2116199Har inget på gång men det känns tomt att bara ha en hoj.![]()
blom skrev:2116224hehe.. en gathoj då eller? och gärna som är skaplig att försäkra? jag talade med en old polare till oss idag han har köpt sig en TRX 98a.. ger 2400kr för halv/hel.. det måste man kunna vara nöjd med
erik skrev:2117259Idag bytte jag bromsskivor på bilen, det gick bra men jag upptäckte även att oken är skrot. Kolvarna kärvar som fan (går ej att rubba) på bägge okens insida samt att en kolv saknar stora metallbitar... Får jag inte ordning på det imorgon blir det inget Anderstorp i helgen.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |