Kyckling skrev:2128759Jamen vilken otrooooligt smart och bra idé!![]()
![]()
![]()
![]()
Nja, jag menade nog att om hojen bara startar och verkar gå bra kan man ju göra finjusteringarna vid banan.
Kyckling skrev:2128759Jamen vilken otrooooligt smart och bra idé!![]()
![]()
![]()
![]()
Att du bara törs... Du är nog den törstigaste jag känner....blom skrev:2128947nu är inte jag så rädd så jag vågar att provköra en hoj som icke är gatreggad på gata![]()
blom skrev:2128947nu är inte jag så rädd så jag vågar att provköra en hoj som icke är gatreggad på gata![]()
det måste ju bli otroligt jobbigt för dom som kör tex cross/speedway osv.. tänkte på att dom kan ju aldrig testa sina sakerKyckling skrev:2129049Att du bara törs... Du är nog den törstigaste jag känner....![]()
blom skrev:2129725det måste ju bli otroligt jobbigt för dom som kör tex cross/speedway osv.. tänkte på att dom kan ju aldrig testa sina saker![]()
några av sveriges och världens cross/ speedway förare borde ju bo rätt så centralt och även ha sina hojar därTERMINATOR skrev:2129810dom kanske inte har garage på rudbecksgatan, hade det varit i ladugårdsängen hade jag oxå provat
Henka Gustavsson brukade trimma in sina hojar i centrala Sköllersta, oftast mitt i nätterna.blom skrev:2129855några av sveriges och världens cross/ speedway förare borde ju bo rätt så centralt och även ha sina hojar där![]()
Stefan skrev:2130785Henka Gustavsson brukade trimma in sina hojar i centrala Sköllersta, oftast mitt i nätterna.
Ekade rätt gött i mellan villorna
Jo, men han var ju full, och då gills det ju inte.Stefan skrev:2130785Henka Gustavsson brukade trimma in sina hojar i centrala Sköllersta, oftast mitt i nätterna.
Ekade rätt gött i mellan villorna
Kyckling skrev:2131397Jo, men han var ju full, och då gills det ju inte.![]()
![]()
Det är lite skillnad på att köra runt i Sköllersta/ett industriområde/ytterkanterna av stan och att blåsa runt mitt i centralaste city.
blom skrev:2132108en bilställning kan ju vara enmöjlighet för mig med kanske![]()
blom skrev:2132108en bilställning kan ju vara enmöjlighet för mig med kanske![]()
nja problemet är att jag inte har någon dragkrok.. men jag löser nog förmodligen det idag hoppas jag.... fan vad du har varit osynlig ett tagTengil skrev:2134628Jag har en om du vill låna.
blom skrev:2134638nja problemet är att jag inte har någon dragkrok.. men jag löser nog förmodligen det idag hoppas jag.... fan vad du har varit osynlig ett tag![]()
Jobbar du även på nätterna?? Din bil ser inte ut att ha rört sig alls här ute på parkeringen från igårTengil skrev:2134694Jag har varit i Åre på Sverige cup tävling. Tyvärr blåste det förmycket så det blev ingen flygning. Men det blev iaf jävligt bra skidåkning!
Priserna lottades ut sista dagen! Jag "vann" en skitfin Lundhags rygga. (kanske min enda chans till pris i år)
Annars är det jävligt mycket på jobbet just nu (jämmt).
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |