Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Fast när Erik försökte laga grejerna igår kväll visade de sig att felet var.....inget

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Stefan skrev:
2217545 Fast när Erik försökte laga grejerna igår kväll visade de sig att felet var.....inget

Det är andra gången (men olika delar) motorn har mekaniska problem som bara lagar sig självt av att man tar motorn till garaget skruvar isär den och sedan ihop med den igen... Kul att det fungerar igen men lite oroväckande att man inte hittar några direkta fel, det hade känts mycket bättre att hitta ett fel, laga det och sedan skruva ihop, som det är nu vet jag ju inte ens varför det strulat.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Tengil skrev:
2218075 Tänkte bara informera att dagens datum är 060606... The number of the beast! :yoparty
Hail satan :yoparty

666-b.jpg

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2217919 Det är andra gången (men olika delar) motorn har mekaniska problem som bara lagar sig självt av att man tar motorn till garaget skruvar isär den och sedan ihop med den igen... Kul att det fungerar igen men lite oroväckande att man inte hittar några direkta fel, det hade känts mycket bättre att hitta ett fel, laga det och sedan skruva ihop, som det är nu vet jag ju inte ens varför det strulat.
ja vad säger man :).. tur i oture då.. du erik vilken dag kan jag hämta däcken? eller ska du ut till täby i helgen? isåf kan du ju kanske ta med dom då.. du får gärna svara via PM om du ser det här

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Oj, oj, oj, vad mycket man måste dricka när det är gratis...
Atlas bjöd på grillfest i Sveaparken. Stort öltält, grillar catering pesonal, öl och vin i mängder, dumma lekar och en massa folk.

Tyvärr hade dom inte tänkt på att om man dricker en massa öl så måste man kissa oxå... fy faan va vi sprang i buskarna. :fyllisar

Sen var jag tvungen att se till att Björnstugan stängde ordentligt och att hålet i väggen stängde och att det inte fanns några mäniskor kvar ute på gatorna och att solen gick upp som den skulle, SEN gick jag hem... Fy faan va sliten jag kommer vara lite senare idag. :död

Lite kul oxå att dom inte hade något tillstånd för att spärra av ett stort område och servera öl där. Men det gick ju bra ändå :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tengil skrev:
Instämmer..
Igår sågs mellanerik på laPampa med ölen flödandes och stora ordboken var framme när han skulle underhålla sina icke-svenska gäster :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
2224185 Instämmer..
Igår sågs mellanerik på laPampa med ölen flödandes och stora ordboken var framme när han skulle underhålla sina icke-svenska gäster :tummenupp
är du oxå ute och super hela tiden :D

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Imorgon dra jag till Selma Lagerlöf Spa med jobbet (= fri mat och sprit) :p
Jag och en kille till åker båge. Så äntligen ska jag få komma ut på en lite längre tur (33 mil t.o.r. tror jag). Det var ju ett tag sen. :rolleyes:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
fin fint mattias :)

hur gör vi med festen.. det bör börja ramla in lite namn snart tycker jag.. desutom har jag personligen inte den tiden i år som jag haft tidigare att lägga på festen :( tråkigt men sant

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
En liten historia som Mattias säkert gillar:

Direktörerna för ölmärkena Heineken, Budweiser, Carlsberg och Guinness är ute en eftermiddag och spelar golf. Efter 18 hål på Gleneagles samlas man vid hål 19 i baren vid klubbhuset. Man hann knappt sätta sig förrän en servitris uppenbarade sig, och frågade vad de ville dricka.

Carlsbergdirektören skulle ha "One bottle of Carlsberg. Probably the best beer in the world".

Heinekenkillen fnös och beställde det han ansåg vara världens bästa öl, nämligen en kall Heineken.

Killen från Budweiser smålog och sa på släpig Texasaccent
"You guy's don't know a shit. Give me the best selling beer in the United States, a good Budweizer Bud Light".

Direktören för Guinness sade coooolt bara "I'll have a Coke".

Chockade frågade dom andra varför han inte beställt en Guinness, varpå Guinnessdirektören snabbt svarade:

"Well, if you guys don't drink beer, neither will I".

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
erik skrev:
2243444 En liten historia som Mattias säkert gillar:

Direktörerna för ölmärkena Heineken, Budweiser, Carlsberg och Guinness är ute en eftermiddag och spelar golf. Efter 18 hål på Gleneagles samlas man vid hål 19 i baren vid klubbhuset. Man hann knappt sätta sig förrän en servitris uppenbarade sig, och frågade vad de ville dricka.

Carlsbergdirektören skulle ha "One bottle of Carlsberg. Probably the best beer in the world".

Heinekenkillen fnös och beställde det han ansåg vara världens bästa öl, nämligen en kall Heineken.

Killen från Budweiser smålog och sa på släpig Texasaccent
"You guy's don't know a shit. Give me the best selling beer in the United States, a good Budweizer Bud Light".

Direktören för Guinness sade coooolt bara "I'll have a Coke".

Chockade frågade dom andra varför han inte beställt en Guinness, varpå Guinnessdirektören snabbt svarade:

"Well, if you guys don't drink beer, neither will I".
:rofl

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
inom 24 timmar vet jag om jag har fått nytt jobb i norge, jobbar 14 dagar hemma 21 dagar, en bra bit över 30 lax i månaden OBS norska :banana :banana :banana

Last edited:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
TERMINATOR skrev:
2252228 inom 24 timmar vet jag om jag har fått nytt jobb i norge, jobbar 14 dagar hemma 21 dagar, en bra bit över 30 lax i månaden OBS norska :banana :banana :banana
Du vet att prostitution är olagligt även i Norge va?

:blah :D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...