Man behöver inte gilla RW för att uppskatta en RW-konsert.blom skrev:2280118det jag blir lite orolig över är att dockan har varit på Robbie Williams-konsert
crashtestdummy skrev:2280138Man behöver inte gilla RW för att uppskatta en RW-konsert.
blom skrev:2280365det är nog drag på tina turners spelningar oxå![]()
crashtestdummy skrev:2279402Du var inte med i vårgårda idag och hoppade då? Jag kom där idag med bilen på väg hem från en asbra Robbie Williams-konsert. ¨Då kom det kanske ett 40tal fallskärmshoppare nerdimpande från himlen.
Kyckling skrev:2279584Det du såg var (låter det som) folk som kliver ut ur ett flygplan på hög höjd och sedan faller ner till marken på ett kontrollerat sätt.
Enkel biljet, uppifrån till ner.
Det kallas Fallskärmshoppning.
Det Tengil sysslar med är precis tvärtom. Han startar från marken och jobbar sig sakta uppåt och iväg i valfri riktning tills han tröttnar (eller termiken sviker) och därefter gör en snygg inflygning och landar.
Det kallas för Skärmflygning.
Så det så!![]()
Stefan skrev:2280080Eller som Tengil själv brukar säga: Fallskärmshoppning är ett jävla slöseri med höjd
döööh, jag ska aldrig mer försöka vara artigt social mot dig tengil din bakåtsträvande skärmpsykopat.Tengil skrev:2294743- Öööö, men är det in-te farligt att hoppa sån fär flamskärpshoppning?Se nedan...
EXAKT!!!
Kunde inte sagt det bättre själv!![]()
crashtestdummy skrev:2294844döööh, jag ska aldrig mer försöka vara artigt social mot dig tengil din bakåtsträvande skärmpsykopat.
eller,
skärmterminologiska fashist.
Tengil skrev:2295147Så så lilla gubben...![]()
![]()
Nä, den är ju nerplockad igenMr Vader skrev:2304630Inte mycket hojåka här inte...nu kastar jag sten i glashus!
hur många mil har du kört dom senaste årennewstead skrev:2305294Nä, den är ju nerplockad igen![]()
Efter senaste turen gick det inte att koppla ur.![]()
sten i glashus?? nä snarare Thermalplasma-bomber i ett bensinupplag.Mr Vader skrev:2304630nu kastar jag sten i glashus!
Mil, du menar mil per skruvad timme eller vanliga mil?blom skrev:2305832hur många mil har du kört dom senaste åren![]()
Inget som inte går att fixa för en tvåhundring, najtråd och lite kärlek.newstead skrev:2305294Nä, den är ju nerplockad igen![]()
Efter senaste turen gick det inte att koppla ur.![]()
Inte så många, men drygt hundra har det blivit i år iafblom skrev:2305832hur många mil har du kört dom senaste åren![]()
Eller så kan man ge fan i att stanna helt enkelt, då behövs inte så mkt kopplingcrashtestdummy skrev:2306159Inget som inte går att fixa för en tvåhundring, najtråd och lite kärlek.
True...newstead skrev:2306177
Eller så kan man ge fan i att stanna helt enkelt, då behövs inte så mkt koppling![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |