blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja frågan är bara vad det är i den pipan.
ja frågan är bara vad det är i den pipan.
Jag har äntligen fått ryggen fixad! Nu verkar det som jag kommer kunna bli som folk... (nästan). Är dock sjukskriven till augusti... "Rönnbär, sa räven surt".
Vad har ni andra för er?
Jag har äntligen fått ryggen fixad! Nu verkar det som jag kommer kunna bli som folk... (nästan). Är dock sjukskriven till augusti... "Rönnbär, sa räven surt".
Vad har ni andra för er?
Vad har ni andra för er?
Sitter och väntar på att nån ska höra av sig och fråga om kaffet är klart / tala om att kaffet är klart......Vad har ni andra för er?
Sitter och väntar på att nån ska höra av sig och fråga om kaffet är klart / tala om att kaffet är klart...
Skönt att höra att det går åt rätt håll med dig.
Vad har ni andra för er?
och jag har köpt en kåk som vi flyttar in i den sista aug
Vad har ni andra för er?
och jag har köpt en kåk som vi flyttar in i den sista aug
Vi är också husägare, flyttar den sista juli. Jag har fått för mig att ni sökt er ut mot norr, typ Lillån, Hovsta, stämmer .
Kul, jag och Mia letar oxå hus. Hoppas på nått lite utanför stan typ rött med vita knutar och liten lada.
Kan ni som har hus inte skapa "Hus ombygnings/inrednings tråden" i vårat privata forum så vi kan dela med oss av sånt som vi håller på med nu förtiden?
Tog fram BMWn i dag, besiktning gick perfekt med en anmärkning på ett litet avgas läckage... Får ta och fixa det nån gång. Den spinner som en katt med dricker som en borstbindare.
Fasen, en sån där drar ju lika mycket soppa på en åktur som du sparat in på alla år med din lupo!
Hej alla förresten!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |