Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
blom skrev:
jag har mailat på en bil, jag har mailat på en bil :banana :yoparty :yoparty

Nackdelen med mustanger är ju att det alldeles för ofta sitter en liten sketen 6:a eller en junior8:a i dem. Iofs inte fullt lika vanligt på 70-modellerna kanske.

Fet bil Blompa..slå till så kommer jag upp och dricker öl på passagerarplatsen.. :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Brutus skrev:
Nackdelen med mustanger är ju att det alldeles för ofta sitter en liten sketen 6:a eller en junior8:a i dem. Iofs inte fullt lika vanligt på 70-modellerna kanske.

Fet bil Blompa..slå till så kommer jag upp och dricker öl på passagerarplatsen.. :tummenupp
så sant så.. det satt ju en 302a i den jag hade.. problemet med en riktig hemi är ju att dom kostar dollars.. tycker om modellen som fan faktiskt.. var en sådan jag hade fast inte en fastback.. och motorer går både att byta och trimma :yoparty

klart du ska komma och dricka öl då.. du kan tom få köra :D
men först tänkte jag komma och dricka öl med dig den 26e

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
blom skrev:
så sant så.. det satt ju en 302a i den jag hade.. problemet med en riktig hemi är ju att dom kostar dollars.. tycker om modellen som fan faktiskt.. var en sådan jag hade fast inte en fastback.. och motorer går både att byta och trimma :yoparty

klart du ska komma och dricka öl då.. du kan tom få köra :D
men först tänkte jag komma och dricka öl med dig den 26e

Hemi är väl inte något som alla har råd med, men om man vill bestämt ha en mopar så finns det ju tex 440 (som iofs också i regel är ganska så dyr.

Egentligen är ju en vanlig 350 SB fullt tillräcklig och egentligen bland de vettigare alternativen eftersom det finns tonvis med godis att köpa till dem på begagnatmarknaden.

26: Nov är anteckant. Försök få med dig några av de glada gossarna nu också.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Brutus skrev:
Hemi är väl inte något som alla har råd med, men om man vill bestämt ha en mopar så finns det ju tex 440 (som iofs också i regel är ganska så dyr.

Egentligen är ju en vanlig 350 SB fullt tillräcklig och egentligen bland de vettigare alternativen eftersom det finns tonvis med godis att köpa till dem på begagnatmarknaden.

26: Nov är anteckant. Försök få med dig några av de glada gossarna nu också.
jag kommer jag jag super jag lever jävul :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
Japp, ett svar en som ville byta en VOR 503 -03:a eller en bulldog -03:a
men vi får se, inget av dom va sådär Vooooaovvvv, LOVE MY FALCO
bulldog är ju typ hur coolt som helllsssssst :yoparty dom har tom tagit fram enn trimkitt till den som säljs på carlbarks.. skulle jag byta så skulle jag nog lätt ha bulldogen i tanke.. en riktig bus hoj som går in i f-klass 3 :tummenupp

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Vad heter efterföljarenm?? Den på 1800cc? Den som är det Bullfittan försöker vara? :confused:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
bulldog är ju typ hur coolt som helllsssssst :yoparty dom har tom tagit fram enn trimkitt till den som säljs på carlbarks.. skulle jag byta så skulle jag nog lätt ha bulldogen i tanke.. en riktig bus hoj som går in i f-klass 3 :tummenupp

får se vad han vill ha i mellan, har lite tunt i börsen just nu, har precis betalat klart falcon :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år