NoicE skrev:Fan va isen rockade, askul
Såklart är det nåt visst med en sån liten skrikmaskin men jag skulle aldrig välja en framför en thumperblom skrev:jag blev så underbart glad när jag såg mario på en tvitaktare vist går dom bra va va vava
blom skrev:nä det förstår jag nästan.. ialf till det du har din hoj till.. skulle jag ut på tex cross banan så vet du vad jag skulle välja fast det är nog mera bara en smak sak nu förtiden
håller mederik skrev:Fast det finns inget finare än en riktigt vass tvåtaktare, ljudet, lukten & motorkaraktären är svårslaget.
jag skulle ialf testa om det gick att åka på bakhjulet med den.. om inte så går det ju ialf att böran med denSupermoto skrev:Jag hjälper / ska hjälpa tre pers att övningsköra hoj. Igår ringde en av dem, svågern, och var skitnöjd för han hade just köpt en hoj som han hämtar på fredag. En Kawasaki VN1500
Vad gör jag? Säger upp bekantskapen? Ber han helt enkelt dra åt helvete? Flyttar till mongoliet? Låtsas hjälpa honom för att få bra tillfälle att elda upp "hojen"?? Andra idéer??
erik skrev:Fast det finns inget finare än en riktigt vass tvåtaktare, ljudet, lukten & motorkaraktären är svårslaget.
ja kanske roligast tomDouble Action skrev:Erik är en klok man...
tvåtakt är kul!
Ska du sälja hojen eller?!?Supermoto skrev:Det är inte jag på Yamman!!!! Det är ett fotomontage! Ett påhopp!! Förtal!! Taskmört!!
Jag vill hinna köra lite mer med min egen hoj på isen innan den försvinner....
Fast bra bilder annars Erik
raukroland skrev:Ska du sälja hojen eller?!?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|