blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
om jag hinner och orkar så ska jag nog köra lite natttrafik idag/kväll.. ser ju ut att bli jäkligt fint väder.. men det kan ju vända fort har det ju visat sig tyvär..
blom skrev:berätta hur går det till i nörge.. måste man inte ha licens eller ?
erik skrev:Ska du emigrera eller? Lös ut din licens och byt bort din "sura twin" mot en banhoj så kan du hänga med på onsdagarna.
Tengil skrev:Jo, Millen är ju känd som ett riktigt härke på banan... Den blev väll bara bästa banhoj 5år i rad!
Men ja ä inte bitter... (Tony R)
erik skrev:Fast det är ju en sur twin...
Menade egentligen inte så, tänkte mest att det vore bättre att köpa en hoj som redan är kittad för rejs
haha hade det varit i örebro hade jag misstänkt digTERMINATOR skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,644742,00.html
så här går det om det är regn för länge och man inte får åka hoj, det lixom slår över då
Tengil skrev:Jag förstår inte Erik, var det inte din Hynda som surade?
För min del (och jag kan nästan säga säkert att det gäller för Blom med) så är alla hojar rejskittade så fort jag sätter mig i sadeln!
nej nej tänkte bara vad dom har för regler där?erik skrev:Ska du emigrera eller? Lös ut din licens och byt bort din "sura twin" mot en banhoj så kan du hänga med på onsdagarna.
TERMINATOR skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,644742,00.html
så här går det om det är regn för länge och man inte får åka hoj, det lixom slår över då
crashtestdummy skrev:haha hade det varit i örebro hade jag misstänkt dig
TERMINATOR skrev:misstänkte det, men jag brukar göra så hemma i kalsonger och plastpicka batongen i kalsonglindningen
blom skrev:nej nej tänkte bara vad dom har för regler där?
inte för att vara taskig men min sura twin äter nog din hynda
Mattias650 skrev:Idag är det lite surt att hojen står i garaget utan bakhjul...
Jäkligt schysst hojväder. Får hoppas det håller i sig.
Mattias650 skrev:Idag är det lite surt att hojen står i garaget utan bakhjul...
Jäkligt schysst hojväder. Får hoppas det håller i sig.
TERMINATOR skrev:skulle du inte få hjulet idag?? sätt på det och häng med en runda i kväll
okidokiMattias650 skrev:Billy kommer ikväll med hjulet. Vet inte exakt när men det blir nog lite senare.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|