PeterDeleter
Gudomlig sporthojare
När jag var med detta "gänget" hamnade jag efter (fem andra). Men dom väntade så snällt på mig. Så, som jag sa. Det går att göra i etapper och jag har lite problem med kurvtagnigar så tar det lugnt då men raksträckor, inte för häftiga kurvor gillar jag att gasa på ibland. Man har ju inte hoj för att egentligen hålla hastighetsbegränsningar. Jag lär vara den som kommer att köra långsammast av er alla trots allt
Men hur som haver om vädret tillåter så vore det kul om ni hänger med samt jag lovar ett "vattenhål" sen efter Rapido i Tyresö med java och som jag skrev tidigare. -Inte fel ta Slagstafärjan över till Ekerö till Drottningholm på sluttampen heller.
Vad säger ni som drog med mig tidigare till Waxholm på denna tråden? Och bara vädret tillåter...
Men hur som haver om vädret tillåter så vore det kul om ni hänger med samt jag lovar ett "vattenhål" sen efter Rapido i Tyresö med java och som jag skrev tidigare. -Inte fel ta Slagstafärjan över till Ekerö till Drottningholm på sluttampen heller.
Vad säger ni som drog med mig tidigare till Waxholm på denna tråden? Och bara vädret tillåter...
Last edited: