Lillencb 1
Ny medlem
Tack för i dag, kom hem för 20 min sen blev lite längre för mig och Vurparen….
Du kan gruppköra med mig, tant har hoj igen from fredag.
Hej
Jag med rosa motorcykeln som en på jobbet retar mig med. Tycker hon är fin och inte rosa. Snyft
När jag började min hojkarriär så åkte vi ihop tex. Vanadisbadet och näckade och kallingar/trosor hängde på tork runt backspegeln när vi äntrade Donken på Sveavägen. Svunna tider ja. Men något man alltid gjorde var att våldgästa... Ingen tog illa vid sig när 20 hojar kom på besök på den tiden. Kaffepannan glödhet
Jo, vad ska jag komma till. Sa till några av er att vi borde ta en tur med Slagsta-färjan. Varför inte träffas på Brostugan tänka på tiden som varit och sen dra till Adelsö där någon av er sa det serverades "old fashion" riktiga räkmackor.
Tillbaka och ta färjan över, dessutom nu farligt nära "Bulten". Kanske det också? Ni lär få vänta på mig igen då
Våldgästa ja. Ser till att det finns ett vattenhål helt gratis i Tyresö där det serveras java med bröd samt kanske något ätbart. Därefter får ni banne mig ta er dit ni ska på egen hand
Vad sägs? Minst 20 hojar kanske? Borde väl vara rimligt
/PeterDeleter
Kommer hem precis, hämtat nya hojen, 10 mil på nya mätaren , nu jävlar ska det köras View attachment 430270
Nä, du har tyvärr inte varit med de två sista gångerna, du är saknad har gått och lurat på om det skulle bli en 1290 eller en 1100 factory. Man kan ju alltid byta om man inte är nöjd men du har ju en så jag kan ju tanka av dig på info när du haft den ett tag....
Kommer hem precis, hämtat nya hojen, 10 mil på nya mätaren , nu jävlar ska det köras View attachment 430270
Vridstarka motorer för riktiga män!
Jävlar vad det kommer gå undan för dig nu, men fortfarande bara synas i backspegeln! Aprilian leder alltid vägen! Snygg som fan i svart den där supahduke!
Denna helg då jeflar va!!!
Vi satt på sommardäcken på DR600, Bomagin sa att jag borde komma på den nästa gång. Men ni kommer inte kunna hänga med då
Måste berätta alla intryck i person så att säga, men WOW Ska in på 100a milen snart, kört en knix och en bandag hittills. Har modifierat lite så nu ser jag fram emot säsongen!
Kul att dom/ du fick tag i en, grattis
1301 cc kompensations mc
Hej,
Ny på sporthoj! Undrar hur många ni är som åker på dessa turer?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|