Hojåka i LUGNT tempo.

Flankrooth

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Hoj
BMW S1000RR, Yamaha R1, GASGAS EC300
Jag var ute på en kort tur i Sigtuna trakten nyss, kom ikapp någon gubbe i allväderställ på en naken Honda. det visade sig var Lillencb 1, kul prick :näsblod jag hänger gärna med på någon helgtur i framtiden!

Geggamoja, av dagens tur att döma så skulle jag vilja påsta att det inte är övningskörningstempo!

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Hoj
Hamamatsu
Jag var ute på en kort tur i Sigtuna trakten nyss, kom ikapp någon gubbe i allväderställ på en naken Honda. det visade sig var Lillencb 1, kul prick :näsblod jag hänger gärna med på någon helgtur i framtiden!

Geggamoja, av dagens tur att döma så skulle jag vilja påsta att det inte är övningskörningstempo!

Definitivt inte om Lillencb1 är med! :brynad :arsele :hihi

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Hoj
KTM 1290R 2016
Definitivt inte om Lillencb1 är med! :brynad :arsele :hihi

Va! kör jag för sakta fortfarande:hihi vad tror ni ska vi ta en runda till helgen:tummenupp Träffade Flankrooth i dag, trevlig kille, va gubbe:D Apis har du något kvar av din bakslag, hur många mil har du lagt på nya hojen... Var in en sväng till Italienska hoj/bilträffen men det var så inihelvete grinigt hemma så jag fick vika mig, Apis var träffen ok, Vurparen tog du dig ut dit eller??

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Va! kör jag för sakta fortfarande:hihi vad tror ni ska vi ta en runda till helgen:tummenupp Träffade Flankrooth i dag, trevlig kille, va gubbe:D Apis har du något kvar av din bakslag, hur många mil har du lagt på nya hojen... Var in en sväng till Italienska hoj/bilträffen men det var så inihelvete grinigt hemma så jag fick vika mig, Apis var träffen ok, Vurparen tog du dig ut dit eller??

Jo jag åkte dit, men vart lite sen för att polaren i sista sekund vek sig och kom inte ut med sin hoj(efter att man väntat på jäveln). Hittade inte er där så jag drog därifrån omedelbart! Fanns för många bilar där för min smak!

Lillen, köp lite blommor och choklad till frugan och gör en bra 'städning'. För denna helg ska vi fan ta en lång tur. Ska bli 20+!!!!

Vi är väl lugna i sinnet, det är väl det som räknas? :hihi

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Hoj
KTM 1290R 2016
I morgon blir det Nifsta gård , motor träff med frugan, premiär i morgon lär vara mycket hojar. Köpt en Sena s10 så nu ska jag filma dig Vurparen :hihi lördag blir det nog Rosen ja hela jävla dan / kvällen för jag måste säga hej då till hojen.... Var på Din mc och provkörde Ktm 1290 i dag och jävlaaaaaar jag kunde veela på fyran utan problem. Nu måste dom få fram, ska ni ut på lördag eller???? Vurparen du får se till att ta med dig polaren ....

Last edited:

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Hoj
Fan allt man kommer se är himlen när du filmar:D..sätt kameran på Bomagin's hjälm istället. Han har oftast bästa sittplatsen!

Ja den där KTM är galen! Jag sa ju till dig ut ur varje kurva kommer man bara se blått(eller grått beroende på vädret)!:D

Jarå vi ska ut denna helg! Tänkte vi kör bogesund sen drar söderut? eller tvärtom. Lördag blir kanoners

Bomagin

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2011
Hoj
Ktm 1290 Super Duke GT 690 enduro R
Eftersom jag har sittplatsen vad det nu är för något tar jag med en kamera om det blir körning på Lördag

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Hoj
hmm jag jobbar inte denna helg så...12ish nånting. 12:30?:D Mellan 12-12:30 :tungan
Beror på om ni vill köra norrut först eller söderut först?

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Hoj
TV4 Fact. -17
Vad kom ni fram till? Funderar på att ta en tur imorgon o tänkte kanske hänga på om det är ok?
Hur är tempot?

Bomagin

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2011
Hoj
Ktm 1290 Super Duke GT 690 enduro R
Ett förslag: donken Sveavägen kl. 12 sedan Bogesundsvägen ev. fika i Waxholm vidare med två färjor till Värmdö sedan vidare söderut
Halvdampis tempot är vettigt ingen tokkörning men man somnar inte

Last edited:

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Hoj
Ett förslag: donken Sveavägen kl. 12 sedan Bogesundsvägen ev. fika i Waxholm vidare med två färjor till Värmdö sedan vidare söderut

Låter toppen! Vi tar den rutten, vi ses där runt 12 tiden då! Jag är där mellan 12-12:30 så hinner jag med att tanka och får hojen redo, men vi drar så fort jag anlänt! :tummenupp

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Hoj
KTM 1290R 2016
Citat Ursprungligen postat av Bomagin Visa inlägg

Låter toppen! Vi tar den rutten, vi ses där runt 12 tiden då! Jag är där mellan 12-12:30 så hinner jag med att tanka och får hojen redo, men vi drar så fort jag anlänt! :tummenupp

Vi ses 12.00 :2cool

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Jag var först :)

En får tacka för en trevlig halvdag med trevligt sällskap.

Hare gött, nu ska en kall bira öppnas.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...