Hojåka i LUGNT tempo.

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Köpte du tuonon apis!? :D Måste ha gått bra på mötet med revisorn!

Om jag hinner sätta dit det nya framdäcket, så svänger jag förbi och ger tummen upp till reflektionen av mig själv i era sidospeglar.
 

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Jag hann inte idag, men nu har hojen nytt framdäck :) Jävlar vad det svänger nu!
Lillen om vädret håller sig imorgon, kanske man kan ta en snabb liten sväng med nya däck?(dvs ifall du hinner sätta dit ditt)

Jag konverterade honom till den mörka sidan av italien...Såklart senaste tuonon hänger inte med min snabba fräna falco. Men det är en Aprilia så :yoparty
Eller så var han avundsjuk på hur ofta vi behöver tanka:D

Lillen när ska du köpa en Aprilia? :tungan
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Men satan Apis har du införskaffat en 1100 Factory -16 :) riktigt fin hoj:tummenupp blev det någon sväng för er i dag då grabbar:confused:

Haha, det fick bli så, suget efter en Twin gjorde sig påmind precis varje gång jag var ute! :hihi :D

Jag hann inte idag, men nu har hojen nytt framdäck :) Jävlar vad det svänger nu!
Lillen om vädret håller sig imorgon, kanske man kan ta en snabb liten sväng med nya däck?(dvs ifall du hinner sätta dit ditt)

Jag konverterade honom till den mörka sidan av italien...Såklart senaste tuonon hänger inte med min snabba fräna falco. Men det är en Aprilia så :yoparty
Eller så var han avundsjuk på hur ofta vi behöver tanka:D

Lillen när ska du köpa en Aprilia? :tungan

Vädret verkar bli halvdant - minst sagt - i ett par dagar framöver, men om lördagen släpper till lite till, så är jag ute snabbt som fan vill jag lova :brynad
 

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Ort
Stockholm Norrort
Hoj
KTM 1290R 2016
I dag fick jag på mitt nya bakdäck:) Fan vad kul Apis grattis till din nya hoj:tummenupp Ja du Vurparen en Aprillia ja dom är riktigt fina men jag funderar på en Super Duke :hojraket :hihi Jag kan inte på lördag då jag ska till mor och far på middag.
 
Last edited:

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
jag kanske 15:30 :tungan hör av dig vart vi kan träffas, om jag kan så är jag där annars njuter du på egenhand :tungan

edit: skitsamma, tiden gick för fort, hinner icke.
 
Last edited:

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Ska vi köra lite imorgon och söndag? Vädret verkar vara fint fint imorgon och på söndagen!
 

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
R nineT
Jag tänkte köra lite söder om stan imorgon. Kanske ut mot Skanssundet och över? Tänkte dra ut rätt tidigt! (10ish) för att dra ut mot rosenhill för att tanka och morgonkaffe
 

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Ska vi ta en söder runda då? Tänkte vi ses vid donken, sveavägen.
kl 13 som vanligt? :)
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top