Hojåka i LUGNT tempo.

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Något åka imorgon? (Vet inte ens om man kommer i stället ish)
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Hej

Jag med rosa motorcykeln som en på jobbet retar mig med. Tycker hon är fin och inte rosa. Snyft

När jag började min hojkarriär så åkte vi ihop tex. Vanadisbadet och näckade och kallingar/trosor hängde på tork runt backspegeln när vi äntrade Donken på Sveavägen. Svunna tider ja. Men något man alltid gjorde var att våldgästa... Ingen tog illa vid sig när 20 hojar kom på besök på den tiden. Kaffepannan glödhet :)

Jo, vad ska jag komma till. Sa till några av er att vi borde ta en tur med Slagsta-färjan. Varför inte träffas på Brostugan tänka på tiden som varit och sen dra till Adelsö där någon av er sa det serverades "old fashion" riktiga räkmackor.

Tillbaka och ta färjan över, dessutom nu farligt nära "Bulten". Kanske det också? Ni lär få vänta på mig igen då :)

Våldgästa ja. Ser till att det finns ett vattenhål helt gratis i Tyresö där det serveras java med bröd samt kanske något ätbart. Därefter får ni banne mig ta er dit ni ska på egen hand :)

Vad sägs? Minst 20 hojar kanske? Borde väl vara rimligt :)

/PeterDeleter
 

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Ort
Stockholm
Hoj
TV4 Fact. -17
Hej

Jag med rosa motorcykeln som en på jobbet retar mig med. Tycker hon är fin och inte rosa. Snyft

När jag började min hojkarriär så åkte vi ihop tex. Vanadisbadet och näckade och kallingar/trosor hängde på tork runt backspegeln när vi äntrade Donken på Sveavägen. Svunna tider ja. Men något man alltid gjorde var att våldgästa... Ingen tog illa vid sig när 20 hojar kom på besök på den tiden. Kaffepannan glödhet :)

Jo, vad ska jag komma till. Sa till några av er att vi borde ta en tur med Slagsta-färjan. Varför inte träffas på Brostugan tänka på tiden som varit och sen dra till Adelsö där någon av er sa det serverades "old fashion" riktiga räkmackor.

Tillbaka och ta färjan över, dessutom nu farligt nära "Bulten". Kanske det också? Ni lär få vänta på mig igen då :)

Våldgästa ja. Ser till att det finns ett vattenhål helt gratis i Tyresö där det serveras java med bröd samt kanske något ätbart. Därefter får ni banne mig ta er dit ni ska på egen hand :)

Vad sägs? Minst 20 hojar kanske? Borde väl vara rimligt :)

/PeterDeleter

Jag e på om du åker med dina trosor på DIN backspegel efter bad:näsblod
Sorry om jag körde om dig vid sista rundan men jag var rädd att tappa bort de andra:D:D
 

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Ort
Stockholm Norrort
Hoj
KTM 1290R 2016
Nä, du har tyvärr inte varit med de två sista gångerna, du är saknad :tummenupp har gått och lurat på om det skulle bli en 1290 eller en 1100 factory. Man kan ju alltid byta om man inte är nöjd:hihi men du har ju en så jag kan ju tanka av dig på info när du haft den ett tag....
 

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Vridstarka motorer för riktiga män!:banana
Jävlar vad det kommer gå undan för dig nu, men fortfarande bara synas i backspegeln! Aprilian leder alltid vägen!:tungan Snygg som fan i svart den där supahduke!

Denna helg då jeflar va!!!
Vi satt på sommardäcken på DR600, Bomagin sa att jag borde komma på den nästa gång. Men ni kommer inte kunna hänga med då :D
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Nä, du har tyvärr inte varit med de två sista gångerna, du är saknad :tummenupp har gått och lurat på om det skulle bli en 1290 eller en 1100 factory. Man kan ju alltid byta om man inte är nöjd:hihi men du har ju en så jag kan ju tanka av dig på info när du haft den ett tag....

Måste berätta alla intryck i person så att säga, men WOW :Bugar Ska in på 100a milen snart, kört en knix och en bandag hittills. Har modifierat lite så nu ser jag fram emot säsongen!
 

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Ort
Stockholm Norrort
Hoj
KTM 1290R 2016
Vridstarka motorer för riktiga män!:banana
Jävlar vad det kommer gå undan för dig nu, men fortfarande bara synas i backspegeln! Aprilian leder alltid vägen!:tungan Snygg som fan i svart den där supahduke!

Denna helg då jeflar va!!!
Vi satt på sommardäcken på DR600, Bomagin sa att jag borde komma på den nästa gång. Men ni kommer inte kunna hänga med då :D

Ja nu får man köra in sig lite på hojen innan man börjar wheela som en galning:hihi, men jag kan ju alltid skvätta lite grus på dig:) Ja jag vet varför Bomagin vill det, ni lurar väll in oss på någon grusväg då så är vi körda direkt....
 

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Ort
Stockholm Norrort
Hoj
KTM 1290R 2016
Måste berätta alla intryck i person så att säga, men WOW :Bugar Ska in på 100a milen snart, kört en knix och en bandag hittills. Har modifierat lite så nu ser jag fram emot säsongen!

Ska bli intressant att höra om dina uppleveser, knix måste ha varit en fin upplevelse, har du fått på sakerna du har beställt:tummenupp
 

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Ort
Stockholm Norrort
Hoj
KTM 1290R 2016
Kul att dom/ du fick tag i en, grattis :)
1301 cc kompensations mc:D

Tackar:) Men det blev inte Din mc, lite synd, dom har försökt att få tag i en men det fanns inte hos generalagenten. Dom försökte få över en från en annan mc firma och tydligen så hade dom löst det men ingen hörde av sig till mig som försäljaren utlovat, 4 besök och en provkörning, på en två veckors period. Vid sista besöket så väntade jag kvar en stund för att säljaren inväntade ett samtal han skulle höra av sig till mig, jag väntade i två dagar på samtalet. Jag vågade då inte chansa och bli utan, så jag åkte till Gävle istället, Var schyst och mailade till Din MC och sa att jag fixa en själv och att jag inte var på något sätt sur på dom. Blev väll någon miss i kommunikationen på något sätt, men, men får väll köpa nästa hoj hos dom som kompensation:) sov gott grabbar, i morgon går det undan till jobbet:D
 
Last edited:

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Ort
Stockholm
Hoj
TV4 Fact. -17
Hej,

Ny på sporthoj! Undrar hur många ni är som åker på dessa turer? :)

Brukar mest åka i medel samt snabbturer men då ingen annan svarar så tar JAG på mig ansvaret o hjälper en ny, duktig som jag e:tungan
Var med i helgen i lugna gruppen o då var vi 6 st som tog en tur. Tempot var lite över lugnt men inget brassa satan tempo.
Är man helt ny så behöver nog tempot sänkas liiite men å andra sidan så väntar man in varandra.
För att svara på din fråga så har jag åkt i grupper om 3- 12 st, det varierar.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top