Vi blev 5 st som åkte från golfhallen också!
Gubblasse och RobertF vågade inte parkera för nära eisbaer eftersom han alltid är så våldsam, så de hamnade utanför bild!
View attachment 389649
fake! photoshoppat! fotat vid annat tillfälle!
Gubblasse och RobertF vågade inte parkera för nära eisbaer eftersom han alltid är så våldsam, så de hamnade utanför bild!
View attachment 389649
View attachment 389649
Ja, det var en trevlig tur.
Synd bara att vissa ska hålla på o sabba för oss seriösa genom ideliga fortkörningar.
Bildbevis, EJ photoshopppat
View attachment 389684
Tack alla som hängde på, och tack Iridium, för att tog tag i taktpinnen med lagom tempo, och trevliga vägar!
Gahh....var ju lite tveksam till ytterliggare 2 timmar på RF'n, för att sen försöka hitta hem till Bålsta, men så här i efterhand ångrar jag att jag styrde hemåt...nåväl, går väl fler tåg?Du skulle hängt med till Skansundet och vidare, det var störtsköna vägar som Iridium tog med oss på!
Du skulle hängt med till Skansundet och vidare, det var störtsköna vägar som Iridium tog med oss på!
Glöm inte det spektakulära mötet med döden vi hade när vi väntade på färjan, de är farliga de där huggormarna haha
Tror Iridium fick med dödsormen på bild
Det lär väl varit er vi stötte på vid skanssundet, ni satt vid ett träd och sov =)
Det är min doja i överkanten på bilden... Eller är det mitt framhjul??? Den var i allafall för nära...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|