Hojåka i LUGNT tempo.

ThompaB

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2013
Hoj
BMW F800R
Hade vart trevligt men vi håller oss nog på norrsidan om stan imorgon, ser ut att bli brostugan med fika :) Kom förbi dem som vill!

Brostugan var och när? Kärsön?

Funderar på en tur utåt Ekerö om det går att ta sig dit imorn kväll eller om vägarna dit ut förvandlats till en parkeringsplats...

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Kan meddela att jag precis kom till jobbet som ligger mellan centralstationen och sheraton. Det var mindre trafik än under sommaren och ingen risk för fartkontroller, så smidigaste dagen ever att köra hoj här :D

Diabla

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2013
Hoj
98 Honda CB500, 2002 Suzuki DRZ 250
ThompaB: Gissningsvis runt 18-18:30, tänkte göra det till en lite lugnare kväll men lite nya roliga vägar säger man ju inte nej till, aldrig kört ut mot kärsön, bra vägar? Ena polaren vill till skogis så inget hugget i sten vart färden går dock men kan höra av mig på eftermiddagen!

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
ThompaB: Gissningsvis runt 18-18:30, tänkte göra det till en lite lugnare kväll men lite nya roliga vägar säger man ju inte nej till, aldrig kört ut mot kärsön, bra vägar? Ena polaren vill till skogis så inget hugget i sten vart färden går dock men kan höra av mig på eftermiddagen!

Klart ni ska med till Skogis, Brostugan är ändå mest en random bilträff :D

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Suzuki M1800RZ -14
Kan meddela att jag precis kom till jobbet som ligger mellan centralstationen och sheraton. Det var mindre trafik än under sommaren och ingen risk för fartkontroller, så smidigaste dagen ever att köra hoj här :D

Samma här! Soprent med bilar från Huddinge till Söder. Mer presidenter till Sverige!:D

Henry

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Hoj
Kawa ZX-6R 636 -14
Jungfrusundsvägen är det enda jag hittat som egentligen är lite krokigt ute på Ekerö, resten blir högfartstouring eller krypa förbi samhällen i 30-50. Fast det är ju fint att titta på naturen :rolleyes:

Mjau

Medlem
Gick med
24 May 2012
Hoj
BMW G650 Xmoto -07, Kawasaki z 750 -80, Kawasaki GPX 600 R -88
Fullt av civilare vid en del infarter. Gällande körning är jag på i kväll. :hej

Diabla

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2013
Hoj
98 Honda CB500, 2002 Suzuki DRZ 250
Ska lägga vägen på minnet :) Väldigt fint därute dock, brukar åka till "husby gropen" ibland :) Jo random bilträff sant haha men titta på fina bilar eller fina hojar är vilket som för mig! Men får se vad det blir ikväll som sagt, återkommer!

Semlan84

Sådär ja...
Gick med
17 Jul 2013
Hoj
cb1000ra -11
Ska försöka ta mig in till jobbet med hojen imorgon, får se om det går. Men blir ingen körning för jag måste snåla med milen då den redan dragit över serviceintervallen...

Jag hade precis inne min på 1800 mila servicen och den hade gått 1970 men han sa att det var inga problem. JAg var nojjig oxå innan men kunde inte göra så mycket för var på semester med hojen och rullade några hundra mil mer än tänkt:)

Semlan84

Sådär ja...
Gick med
17 Jul 2013
Hoj
cb1000ra -11
Jag kör gärna en sväng ikväll. Har dock inte hojen med mig till jobbet och slutar 17 så vet inte om jag hinner till 18. Vart och när är det som gäller ikväll? Verkar vara lite olika bud?

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Jag kör gärna en sväng ikväll. Har dock inte hojen med mig till jobbet och slutar 17 så vet inte om jag hinner till 18. Vart och när är det som gäller ikväll? Verkar vara lite olika bud?

18:00 skogis som vanligt, vi lär nog bli kvar på skogis i några min efter 18 och vänta in alla i vanlig ordning :)

Nikkalainen

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2012
Hoj
Z1000 - 13
Gasa på lite extra vid centralbron ifall ni kommer körandes där ikväll så får jag lida lite mer att jag står fast på jobbet medans alla har kul! :tungan

hardlonger

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
Yamaha FZ1
Tjena. Jag tar ut apan på en färd ikväll och möter gärna upp i Norrort.

Vart skall vi vi mötas upp?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år