Tack för input, vi är BMW-människor här med flertalet BMW's bakom oss så![]()
![]()
Minst 40kW (54,4hk), minst 595cc och kunna köras i minst 100kmh: http://korkortsportalen.se/jag-ska-ta-korkort/A--Motorcykel-huvudsida/motorcykel/Korprov/Fordon/
I ungefär samma prisklass och typ av mc som ZR-7 (eller Zephyr 750) finns även de versioner av GSX750 och CB750 som kom på 90-talet. Hela bunten är hojar som man kan tappa omkull utan att några dyra plastkåpor går åt skogen och skulle hela hojen bli skrot så är det ingen förmögenhet som man kastat i sjön.
Köp en billig Japanare och när hon slutat välta den så köper ni en Street Triple!
En R när hon börjar gasa lite hårdare på bana...![]()
Tanten ville ha en sporthoj när hon skulle ta kortet, var bara att handla en sådan, hade jag försökt bestämma hade det blivit skilsmässa! ;-) Bidde en R6a och hon var nöjd. Köp vad hon vill ha, blir nog roligast så. (För bägge. . .)
Jag vet inte riktigt vilken slutsats man ska dra av det men ER6-tråden här på SH är ungefär 1678% mer aktiv än XJ6-tråden. Antingen är det så mycket mer problem med ER6 eller också är XJ6 så tråkig att ingen vill diskutera om den.
Jag valde mellan ER6 och XJ6 och att jag valde XJ6 berodde enbart på att jag satt skönare på den.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |