Har fått möjlighet att köpa hoj igen. Vart singel efter ett 14 år långt förhållande och passade då på att köpa hoj igen (hade hoj innan förhhållandet). Är dock lyckligt förlovad igen med en underbar tjej. Nu är det ju så att jag har barnen varannan vecka vilket betyder att barnfria veckan är det hoj som gäller och andra veckan barnen som gäller.
Måste säga att det funkar perfekt , när barnen kommer har man "kört av sig" och efter en vecka med barnen grenslar man hojen med oerhörd körglädje. Min tjej gillar att åka med men klagar lite på åkkomforten (Honda cbr 954).
- Skall jag köpa touringhoj för att hålla tjejens åkintresse vid liv ?
- Vore bra om det fanns försäkring för varannanveckasförare Skulle kanske bli lite billigare.
- Finns det nån annan på forumet som kör varannan vecka ?
Risken att skadas i trafiken måste ju halveras för mig som bara kör varannan vecka ?
Måste säga att det funkar perfekt , när barnen kommer har man "kört av sig" och efter en vecka med barnen grenslar man hojen med oerhörd körglädje. Min tjej gillar att åka med men klagar lite på åkkomforten (Honda cbr 954).
- Skall jag köpa touringhoj för att hålla tjejens åkintresse vid liv ?
- Vore bra om det fanns försäkring för varannanveckasförare Skulle kanske bli lite billigare.
- Finns det nån annan på forumet som kör varannan vecka ?
Risken att skadas i trafiken måste ju halveras för mig som bara kör varannan vecka ?