Lokatobbe
Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Hej.
Sitter anslutningarna till btren rätt?Har du kollat tätningen i fuggarna eopxytätat? det är mina,vet ett flertal som haft problemet att epoxyt har släppt & satt igen.Och vad gäller 2000 boxen,den vet man att den brukar gå sönder,har pajat 2 st en höll en säsong,den andra i en bänkkörning & en tävling.man måste vara toknoga med att jorden sitter fast annars bränner man dom direkt,det var inte problemet när mina gick sönder,hade blivit nogrannt varnad i förväg,men det som hände första gången den havererade var att den inte tändes alls,andra gången gick den på 2 burkar,du kan inte ha några böjar på soppaslangen till btren?.Har du kört grejorna i bänk så du ser att den får soppa som den ska? har själv bestyckat ihjäl mej med e85 trots fri tillgång till dynojet bromsbänk med airfuel ,hade 45% luftfuktighet ute sist när jag körde i våras,men sen när det nu blivit torrt i luften & varmare ute var det till att flytta upp nålarna 2 hack ,den låg kvar på varv när man släppte av gas,så även huvudmunstycket (155) ska upp lite till,har 0,8 i lågfartarna & 1 1/4 varv på luftskruvarna ./wachen
Jag har Dyna 2000 och den började gå på 2 cyl när det var varmt i söndags när vi åkte. Fick den stå i ca 5 min så gick den på 4 igen ? varför?