Kongo
Men gasa sa jag!!!
Detta är fan inte sant! Några av er kommer kanske ihåg detta :
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=156581&highlight=hojen+p%E5backad
Nu har det hänt igen!
Jag hämtade ut nylackad hoj i maj, idag har en lätt lastbil kört på den igen!
Har kontor på Sturegatan i Stockholm, står parkerad på en MC-parkering.
Kommer ut och får se att det sitter en lapp på tanken, ser att hojen varit vält igen!
Lappen ger mig då ändå hopp, så jag traskar in till receptionen som det stod och fick höra att deras städare sett det hela, får tag i honom, en äldre invandrarman som pratar jättedålig svenska, han berättade att han såg när det hände och att han hjälpte föraren att ställa upp hojen igen.
SEDAN HADE FÖRAREN BARA ÅKT VIDARE !
Frågade då så klart om han tog reg.nr
"- jag tror det!" Skriver upp det, han visste inte vad det var för bil bara att det var en skåpbil/lätt lastbil som var blå och gul.
Ringde förs.bolaget som sa åt mig att åka till drive-in besiktningen i bergshamra, de slog på reg.nr, som självklart var fel !
Så djävulskt irriterande, när det ÄR en som ser så tar han inte rätt uppgifter, jag är så klart ändå tacksam, han försökte ju hjälpa mig, men ändå...
*suck* Nu är det en massa jävla turer med försäkringsbolag och skit igen..
Skador:
*Krashpuck
*blinkers
*fotpinne, fäste
*styret
*styrända
*bromshandtag
*repad sving
*repade kåpor, fram, bak
*repad motor
*repad fälg
Vad fan är oddsen för detta??!!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=156581&highlight=hojen+p%E5backad
Nu har det hänt igen!
Jag hämtade ut nylackad hoj i maj, idag har en lätt lastbil kört på den igen!
Har kontor på Sturegatan i Stockholm, står parkerad på en MC-parkering.
Kommer ut och får se att det sitter en lapp på tanken, ser att hojen varit vält igen!
Lappen ger mig då ändå hopp, så jag traskar in till receptionen som det stod och fick höra att deras städare sett det hela, får tag i honom, en äldre invandrarman som pratar jättedålig svenska, han berättade att han såg när det hände och att han hjälpte föraren att ställa upp hojen igen.
SEDAN HADE FÖRAREN BARA ÅKT VIDARE !
Frågade då så klart om han tog reg.nr
"- jag tror det!" Skriver upp det, han visste inte vad det var för bil bara att det var en skåpbil/lätt lastbil som var blå och gul.
Ringde förs.bolaget som sa åt mig att åka till drive-in besiktningen i bergshamra, de slog på reg.nr, som självklart var fel !
Så djävulskt irriterande, när det ÄR en som ser så tar han inte rätt uppgifter, jag är så klart ändå tacksam, han försökte ju hjälpa mig, men ändå...
*suck* Nu är det en massa jävla turer med försäkringsbolag och skit igen..
Skador:
*Krashpuck
*blinkers
*fotpinne, fäste
*styret
*styrända
*bromshandtag
*repad sving
*repade kåpor, fram, bak
*repad motor
*repad fälg
Vad fan är oddsen för detta??!!