Hojen släpper i 210km/h

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Den Hondan verkar ha gener från BMW 330...
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Fantastiskt, en skön nivå i denna tråd trots ämnesvalet. Bara en sista fråga, om jag köper din hoj så får du lova att denna mappning följer med, jag betalar gärna en tusing eller två för den.:tummenupp

Jo tycker om det skämtsamma så man nästan garvar av stolen, men även håller en bra nivå.
Klart nuvarande setup igår med hojen, ska tänka på saken men hojen ska säljas runt mars-maj nästa år om den ska säljas, slänger ut den på blocket/sporthoj när det är dags.

Ha ha dagens bästa tråd. Med dina körvanor så tycker jag du ska köpa ett supercorsa sp fram o bak. Tryck 2,1-2,2 bak Håller i riktigt bra även vid fuktig väg och framför allt det ger en otrolig feedback o känsla i torrt. Ett däck som säger gasa mera till dig. Passar dig perfekt. Obs livslängden blir lidande mot m3 men vad gör det ? Grepp före mil när du har en sådan brutal 600 :D

Jo grepp framför mil, skiter om det bara håller 100mil bara jag får ett däck jag kan lita på.

hahah släpper i 210? vafan tror du

Inget kul när det händer när man inte vill det ska hända.

haha det är ju din koppling som SLIRAR och inte bakdäcket som tappar grepp! :D

Får göra ny film så ska du få se att kopplingen inte slirar.

Jag kan hjälpa dig på traven.
- Checka kopplingen. Precis som andra skriver så slirar den nog.
- Checka drevningen på hojen så det inte har vuxit ut några extra troll-tänder på bakdrevet. Mätaren går nog inte rätt.

Drevningen har körts 450mil, ser kanon ut.

Jag hade också lite problem med hjulspinn i 290 i somras , Torr asfalt å solen sken vad kan dettta bero på?

Turbon läcker från returpumpen, alternativ oljedimma som du inte märker.

Hur gjorde du den mätningen?

Mätningen blev säkert fel, får göra om, men axxa från 1:an från 75km/h med fullgas, starta tiden när den passerade 100km/h & sluta vid 200a på 3:an växel.

Finns la ingen direkt rättsmätning hur den görs, vet att vissa gjort det från 3ans växel rulande från 100 & dra fullt tills den passerar 200, men tycker det blir fel, den har mer kraft från 1:an om man rullar i 100.

Har du glömt att ta av snökedjorna efter sista ovädret kanske? Min brukar bli lite sladdrig i över 200 med kedjorna på.

Nä men varför tänkte jag inte på detta, måste gå ut & montera bort dom.
 
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Top