FYYYYYYYY FAAAAAANNNNNNNNN va surt... Hoppas hojen hittas och att den är i körbart skick då... Jag håller koll här i Jönköpings trakten åt dig.
Just detta är jag lite fundersam över letar själv banhoj. Men om man köper en föredetta gathoj som är ombyggd och det finns reg nr så kan man ju garage försäkra den va???
///Micke
Jag försökte få den försäkrad. Detta är en vanlig svensksåld hoj som bara igentligen är avställd men någon garageförsäkring ville ingen erbjuda. Finns inte hller någon hos SVEMO dom har bara fått avtal för cross och enduro etc men RR hojarna får inte ens svemo in i sina försäkringar.
Någon sa att IF funkade, jag fick dock nej även av dom, vet inte om det bara gäller befintliga kunder eller hur det gäller hos dom.
Men i princip verkar det gälla att har du den avställd och inte vill betala halv/hel försäkring för att bara köra på bana så får man ingen stöldförsäkring heller.
Hojen min stals från ett släp men räknas som ett eget fordon så inga andra försäkringar täcker en sån förlust heller........allt är bara surt o piss.......hade sögit om man krashat den totalt o losat 70 papp den vägen men detta e bara kasst.