Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Usch.
Fan vilken mardröm.
Håller tummarna att den hittas.
Fan vilken mardröm.
Håller tummarna att den hittas.
satte mig på moppen å tog en sväng, lite lättare att "komma" åt olika ställen på moppe än att glida runt i en bil, inte för att jag vill åt hittelönspengarna utan bara för att hjälpa en gammal kompis å försöka jaga rätt på hojen, ska vi dra en repa runt falkenbeg ikväll med benny? jag e på ivf, tar med slagträ´t åsså, så ALLA FALKENBERGARE, HÅLL UTKIK OCH HÅLL ÖRONEN ÖPPNA, startas det upp en hoj på falkagård, sloa etc så bör man vara på sin vakt, har inte sett nån ytlänning köra omkring på en sådan "moppe" än så länge, det kanske är nån snorunge som vill "stila" för sin polare runt dessa områden, för er som inte kan eran falkenbergshistoria så är dessa områden falkenbergs skamfläck!!!
Jävligt tråkigt!
Kan inte förstå det här med försäkringen dock. Garageförsäkringen är inget som tagits bort. Tyvärr gäller den inte om hojen blir stulen på banan men hemma i garaget gäller den och förhoppningvis även om hojen står på garageuppfarten. Antagligen försöker försäkringsbolagen inte försäkra inreggade racehojar då de är rädda för att de skrotas och stöldanmäls...
Det e väl själva faan att folk inte kan hålla fingrarna i styr.
Jag ska hålla ögonen öppna å scannar av Slöinge och Heberg.
Vi har ju fått hit drägget från Årstad.
Getinge kan ju vara intressant att kolla av, Det bor ju en hel del
mindre lustiga typer där.
Vart kom alla falkenbergare ifrån!!!?
ps: finns det någon falkenbergs tråd så pma gärna!
Fan, pratade ju med dig bara häromdagen genom blocket. Bor ju bara andra sidan gatan! Jag ska hålla mina ögon öppna. Jag som hoppades på att sånt här inte händer i falkenberg... :S
Vilket sammanträffande.En polare hittade min moped ett par timmar efter att jag hade pratat med honom om stölden, och då hade moppen varit borta i 4 dagar.
Jag beklagar sorgen. Att inte folk kan skilja på mitt och ditt. Var händer med vårt avlånga land egentligen?
Om det är någon tröst torskade jag 50k förra säsongen. Fast då fick jag iaf klota skiten själv.
På't igen bara!
Du tror och är osäker..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha