Trötter
Ny medlem
Hände mig också när jag hade mope förut, hände ett flertal gånger att stödet gick genom asfalten och ramla, och 9/10 gånger så var det varmt ute.., slutade med en lite träkloss som man släpade med sig runt och la under stödet..
Borde inte ett lock gora det halare under stodet? (undrar bara, forsoker inte vara smart...for de e jag inteKillerB skrev:Varför köpa? Själ använder jag locket till en barnmatsburk, funkar kanon. Om du inte har småbarn funkar även en tillplattad burk. Bara ett tips
Nursey skrev:Borde inte ett lock gora det halare under stodet? (undrar bara, forsoker inte vara smart...for de e jag inte
Ha det bra
Nursey (raparanoid vart jag parkerar)![]()
MaScoot skrev:Vaddå hojen på stödet??? Snacka om att slösa på VRT*
* Valuable Riding Time
Nursey skrev:Borde inte ett lock gora det halare under stodet? (undrar bara, forsoker inte vara smart...for de e jag inte
Ha det bra
Nursey (raparanoid vart jag parkerar)![]()
KillerB skrev:Varför köpa? Själ använder jag locket till en barnmatsburk, funkar kanon. Om du inte har småbarn funkar även en tillplattad burk. Bara ett tips
NoPinky skrev:Är du en sådan där som har svårt att skilja på "mitt och ditt"?![]()
P@trik skrev:Har varit nära att råka ut för samma sak ett par gånger men haft turen på min sida.
Köp eller tillverka en egen platta som du kan lägga under stödet.Praktiskt om man vill parkera på grus eller gräs oxå.
Dom här finns att köpa i dom flesta mcbutiker annars på touring.se för 48:-.
KillerB skrev:Varför köpa? Själ använder jag locket till en barnmatsburk, funkar kanon. Om du inte har småbarn funkar även en tillplattad burk. Bara ett tips
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |