hur mycket måste jag sänka??
sänk mellan 2500 och 5000 i taget tills du märkar att folk börjar höra av sig..
hur mycket måste jag sänka??
THX.
KONVERTERADE OCH LITE HANDARBETE MED SVETSEN,, SATTE DÄMPNINGEN 25 CM IN I GRENNRÖRET = MER GLASULL = MER DÄMPNING. BLEV RIKTIGT BRA.
EN HUVUD-VÄNDARE NÄR MAN KOMMER,, HAHA.
JO,, EN MASSA SKAMBUD FÅR MAN PÅ 50T. LITE LÅGT KAN MAN SÄGA.
Jag undrar om det inte är bättre att som på 80-talet, ha kvar cykeln lite längre. Sköta om den, fila på den samt och lära känna den teknsikt och körmässigt. Och handa däck, olja och bensin för pengarna istället.
/J
Funkar inte så. Först får du jobba i månader med att försöka få några tusenlappar extra. Sen gnäller du här om att marknaden är död. SEN sänker du priset till vad köparna är beredda att betala och får såltJag skulle aldrig ORKA jobba med en försäljning i månader för några tusenlappar extra.
Det är dessutom sjukt jobbigt för oss stackars köpare som måste jobba i månader för att få en hoj till vettigt pris!Jag skulle aldrig ORKA jobba med en försäljning i månader för några tusenlappar extra.
En r1a 04 för 70 tusen låter billigt i mina ögon.
Visst, det är ju samma med att ha skydd kontra det stora antalet olyckor på hoj...
Man jag brukar vända på det. Tack vare att jag har kvar mina cyklar länge, så kan jag ha bättre samvete vid tanken på vilka summor jag lägger ned i material på min hoj under vintersäsongens projekt. Det vore ekonomiskt vansinne att i dagsläget sälja min hoj under 200 000:-. Men det är ju akademisk, för den ska inte säljas inom överskådlig framtid om jag får vara frisk. Jag kör upp de investerade pengarna själv, likt avskrivning.
Sen har ju saker man gjort själv ett värde som inte kan värderas i pengar, tycker jag.
THX.
KONVERTERADE OCH LITE HANDARBETE MED SVETSEN,, SATTE DÄMPNINGEN 25 CM IN I GRENNRÖRET = MER GLASULL = MER DÄMPNING. BLEV RIKTIGT BRA.
EN HUVUD-VÄNDARE NÄR MAN KOMMER,, HAHA.
JO,, EN MASSA SKAMBUD FÅR MAN PÅ 50T. LITE LÅGT KAN MAN SÄGA.
jora det handlar om vad som är mer ekonomsikt, att behålla eller sälja å köpa nytt... själv tycker jag att behåll är mer ekonomiskt..
Fast det är just när det kommer till extrautrustning folk övervärderar som mest. Miniblinkers, tonade kåpglas, ett slipon och lite kolfiberprylar och vips vill säljaren ha 10kkr mer för cykeln då tillbehören faktiskt kostade 15kkr...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |