hojen värd sin vikt i guld

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Hoj
R1 -07
Masonit: Jag har tittat och dreglat över den ett antal gånger. Men 85 är för dyrt för mig. Får jag den för 75 klipper jag till! :)
Tack för tips!

aryey: Har varit i kontakt med annonsinnehavaren men det blev inget köp av olika anledningar...
Tack för tips!

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Jag lånar tråden lite, ska sälja min R6:a -03 2200mil vad ska jag sätta för pris för att få den såld??? Lägger in en länk (Det är INGEN som har hört av sig)
http://www.blocket.se/vi/13167895.htm?ca=11_s är det något jag kan ändra i annonsen är det något mer jag ska tillägga??

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Hoj
R1 -07
Furis: du ligger inte helt fel i pris men det kan bero på att det ligger mycket r6:eek:r ute just nu. 62000 är väl lite i överkant, men inte avskräckande högt. sänk den till 55000 om du har råd så kommer det kanske hända något. Annars vet jag inte. Annonsen känns välskriven så det borde inte vara något där. Men som sagt, mycket r6:eek:r ute på marknaden nu...

Annars vill jag poängtera att jag inte vill göra detta till en tråd där folk lägger ut sina hojar på annons. Tror inte moderatorerna skulle gilla det...

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Jag lånar tråden lite, ska sälja min R6:a -03 2200mil vad ska jag sätta för pris för att få den såld??? Lägger in en länk (Det är INGEN som har hört av sig)
http://www.blocket.se/vi/13167895.htm?ca=11_s är det något jag kan ändra i annonsen är det något mer jag ska tillägga??

Ligger som alla andra i pris och det är för dyrt i så fall...Fanns en tråd om detta och du kommer inte få den såld om du inte har sjukt mkt xtra utrustning eller ett lägre pris...

Furis

Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Ligger som alla andra i pris och det är för dyrt i så fall...Fanns en tråd om detta och du kommer inte få den såld om du inte har sjukt mkt xtra utrustning eller ett lägre pris...

hur mycket måste jag sänka??

Furis

Gick med
26 Feb 2007
Hoj

TheElmer

Dyslektisk ordpolis
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
Toppluva
Klart man sätter sin hoj till mer än vad den är värld.
Tack vare alla som satte så vackert höga priser på sin hoj. Gjorde så att jag fick mer än vad jag betallade för min när dom löste in den..
Så tack vare den marknaden så är jag glad. .
Men sen när det kommer till köparensmarknad så är jag mindre glad.
Men skamen den som ger sig..

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
En r1a 04 för 70 tusen låter billigt i mina ögon. Tänk på att du sparar bra med pengar på att köpa en med extradelar, dvs etrautrustad. Ska du köpa det själv sen blir det oftast TOKdyrt!

Faktum är att det inte är inköpet av mc'n som är dyr när det gäller denna hobby. Det är omkostnaderna: försäkring, däck, slitdelar, service å service å åter service, bandagar och ännu mer service. :rolleyes:

Aryey

Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
dvs 55-57000kr och om jag väntar till våren vad tror ni att man kan få då???

Tänk på att du måste köpa hoj då också och den kommer vara dyrare den med! Om du har riktigt med stålars kan du köpa ny nu och sälja r6 till våren:D Jag vet inte vad du kan få ut till våren det beror på vad alla andra vill ha/ge så det är svårt att svara på!

Rydde099

rydde099
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
R1 -02
VILL MAN HA SKOJ FÅR MAN BETALA.

SÄLJER R1 -02 FÖR 59900:-

MEN HUR MYCKET SKA FOLK FÅ PRUTA IGENTLIGEN INNAN DE KÄNNER NÅN SKAM I KROPPEN ??

:fyllisar

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
En r1a 04 för 70 tusen låter billigt i mina ögon. Tänk på att du sparar bra med pengar på att köpa en med extradelar, dvs etrautrustad. Ska du köpa det själv sen blir det oftast TOKdyrt!

Fast det är just när det kommer till extrautrustning folk övervärderar som mest. Miniblinkers, tonade kåpglas, ett slipon och lite kolfiberprylar och vips vill säljaren ha 10kkr mer för cykeln då tillbehören faktiskt kostade 15kkr...

Aryey

Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
VILL MAN HA SKOJ FÅR MAN BETALA.

SÄLJER R1 -02 FÖR 59900:-

MEN HUR MYCKET SKA FOLK FÅ PRUTA IGENTLIGEN INNAN DE KÄNNER NÅN SKAM I KROPPEN ??

:fyllisar

Om du prutar skamlöst så lär du få nobben många gånger men du behöver bara ett napp så har du antagligen gjort en bra affär... Snygg båge såg grymt välskött ut! Var hittade du megaphone slip-on till den eller har du konverterat ett?

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Köpte min rsv - 05 för billiga 68 tusen!

När jag började leta såg jag minst 10 likadana rettor 04.. Kartellpriser för helvete =)

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Hoj
R1 -07
aryey: Tack för tipset, men R1 is da shit! Skulle aldrig bli helt nöjd om jag körde Honda och visste att jag för samma pris kunde köra yamaha R1. R1 är enligt mitt tycke den absolut snyggaste i 1000-kubiksklassen!

Rydde099: Har kikat på din annons enda sedan den första gången såg dagens ljus på blocket. Men -02:a är för gammalt för mig tyvärr. Vill ha nya modellen.

Boris JR: Håller helt med. Sitter det ett helsystem på så kan vi börja snacka, men för ett slip-on och förhöjt kåpglas får man inte mycket...

Aryey

Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Fast det är just när det kommer till extrautrustning folk övervärderar som mest. Miniblinkers, tonade kåpglas, ett slipon och lite kolfiberprylar och vips vill säljaren ha 10kkr mer för cykeln då tillbehören faktiskt kostade 15kkr...

I en tidning från england (fast bikes) så listade man extra utrustning och vad den var värd som begagnad på bågen! Det är stora grejer som är DYRA som du egentligen ska räkna som t.ex. helsystem (av märken som arrow, akra och yoshi), dämpare (återigen av riktiga märken) dynojetkit och bromsar mm. allt annat SKA man räkna med att INTE få betalt för!

aryey: Tack för tipset, men R1 is da shit! Skulle aldrig bli helt nöjd om jag körde Honda och visste att jag för samma pris kunde köra yamaha R1. R1 är enligt mitt tycke den absolut snyggaste i 1000-kubiksklassen!

Håller med om att den är vackrast i sällskapet trots att jag kör gixxer! Första bågen var en r6-05 och den ligger varmt om hjärtat!:)

Last edited:

Rydde099

rydde099
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
R1 -02
Om du prutar skamlöst så lär du få nobben många gånger men du behöver bara ett napp så har du antagligen gjort en bra affär... Snygg båge såg grymt välskött ut! Var hittade du megaphone slip-on till den eller har du konverterat ett?

THX.
KONVERTERADE OCH LITE HANDARBETE MED SVETSEN,, SATTE DÄMPNINGEN 25 CM IN I GRENNRÖRET = MER GLASULL = MER DÄMPNING. BLEV RIKTIGT BRA.
EN HUVUD-VÄNDARE NÄR MAN KOMMER,, HAHA.
:yoparty

JO,, EN MASSA SKAMBUD FÅR MAN PÅ 50T. LITE LÅGT KAN MAN SÄGA.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy