Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Vafan va du där :yoparty utan att göra väsen, varför sågs vi inte? :huvet

Ere inte mest skinnvästar där? kanske inte riktigt samma publik...

Det är mest klubbanslutna som är där, och dom flesta som jag träffar åker sporthoj..

-Freddy-

Guest
Måste bara säga att jag förstår dig, och att jag minns när du gjorde det :)... Stod precis bredvid och hade infunnit en typ av apati av att försöka beställa och hoppa till som fan när du gick :D... Men helt rätt. Hoppas du hade kul ändå i Stockholm! Ha det!

Jodå det var rätt skoj även om vi inte hittade så bra uteliv. Träffade Jan Leek på hotellet och snackade Nurburgring m.m över ett par öl. Pizzahut serverade om inte den bästa så bland dom bättre jag käkat nånsin! Ha det gott själv /Freddy

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev

Startade kvällen i BB-hörnet och pga av Puckens och A-heads kontinuerliga langning av alkoholbaserade vätskor kom jag inte mycket längre än så :hihi
Var höll du hus?

Hahaha, jag tror nästan han har rätt! När jag hittade dig så såg du inte direkt ut att lida av någon större bartorka :hihi

Nej man blev nog lite salongskanon framåt stängning :)

QUOTE]

Tror det kan ha med könet å göra..kapten dras till oss tjejer :rolleyes:

:fakta

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
jag hitta en bild på ex medlemmen Pizzabagaren!!!.. och några andra jag inte har en aning om villkan det är.. men för er som inte sätt han men hört talas om denna legend.. det är han som ser ut som en fransman!:yoparty

1994-210798188-DSCN4264.JPG

bilden är från HRC och jag såg några fler från potatoes hemsida.. såg däremot inga jag kände igen på de bilderna

Last edited:

chiefwiggum

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Ducati Monster 01
Var av en händelse inne på Hardrock Cafe i lördags och drack en bira med ett par polare. Jag var bara tvungen att fråga varför det var så dålig service under hojfesten. Han jag pratade med var restaurangchef och ursäktade sig och så att det var tråkigt att det var så långa köer i baren. Tyvärr hade 2 av dom ordinarie bartendrarna insjuknat i magsjuka under dagen. Vilket gjorde att de fick sätta in oerfaren restaurangpersonal i baren (Kanske därför dom verkade ha lite låg stresströskel:mad: ). Det var desutom tänkt att en person i baren skulle stå och bara ta betalt, men den planen sprack tydligen också pga av sjukdom. Han var jävligt trevlig så jag köpte grejjen lite grann.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
jag undrar varför folk fortfarande anmäler sig i pollen?! :hihi

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
jag hitta en bild på ex medlemmen Pizzabagaren!!!.. och några andra jag inte har en aning om villkan det är.. men för er som inte sätt han men hört talas om denna legend.. det är han som ser ut som en fransman!:yoparty

1994-210798188-DSCN4264.JPG

bilden är från HRC och jag såg några fler från potatoes hemsida.. såg däremot inga jag kände igen på de bilderna

Våran allas älskade Pizzabagare.
Den håriga skäggiga typen är Tatto75 på SH, och den kvinnliga typen är inte reggad här.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha