Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Kanske va en tanke som bartenderna hade att sprit och mc inte går ihop,, så dom fick er alla till fromma nykterister?? :näsblod

Frågan är vad som är värst då.. Ett gäng fulla MC-svin eller massa MC-svin som skulle gå över eld efter alkohol :tungan

njae, när jag var där var det två killar på ena sidan och två tjejer på andra, och klart jag vet att det fanns diskplockare. men det var inte dem jag räknade med nu. alla de som var i baren då tog emot beställningar och gjorde drinkar, eller ja. försökte göra det... och jag håller ju med dig helt med det med antalet bartenders. de var inte färre än normalt på vilket ställe som helst. de Borde klarat av antalet gäster även om de var fler än det brukar vara Där.

Var vi på samma ställe tro? :va Jag såg aldrig mer än 2st i baren mer än att de sporadiskt fick hjälp av nån 3e. Det hjälpte dock inte mycket när det var så många som stod och väntade.

Last edited:

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Frågan är vad som är värst då.. Ett gäng fulla MC-svin eller massa MC-svin som skulle gå över eld efter alkohol :tungan

Var vi på samma ställe tro? :va Jag såg aldrig mer än 2st i baren mer än att de sporadiskt fick hjälp av nån 3e. Det hjälpte dock inte mycket när det var så många som stod och väntade.

det finns ingen anledning att idiotförklara mig. självklart var vi på samma ställe och i och med att jag endast tagit två drinkar därinnan hade jag faktiskt bra koll på läget. när Jag var där var de fyra, och det tog 40 min att få kontakt med bartendern. och medan jag väntar på drickat ger bartendern flera påminnelser om att det är på g. efter 30 min undrar jag hur det går egentligen och då svarar han att sambuccan var slut.
en bra bartender hade gjort drinken jag även beställt och meddelat Då att sambuccan var slut. inte bara struntat i det. och ja, i och med att jag ju faktiskt jobbat Åt dem på mässan, för att dra folk. kan man ju tycka att man borde ha blivit bättre servad.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
det finns ingen anledning att idiotförklara mig. självklart var vi på samma ställe och i och med att jag endast tagit två drinkar därinnan hade jag faktiskt bra koll på läget. när Jag var där var de fyra, och det tog 40 min att få kontakt med bartendern. och medan jag väntar på drickat ger bartendern flera påminnelser om att det är på g. efter 30 min undrar jag hur det går egentligen och då svarar han att sambuccan var slut.
en bra bartender hade gjort drinken jag även beställt och meddelat Då att sambuccan var slut. inte bara struntat i det. och ja, i och med att jag ju faktiskt jobbat Åt dem på mässan, för att dra folk. kan man ju tycka att man borde ha blivit bättre servad.
Pinsamt är ordet.

När jag äntligen fick beställt efter en mindre evighet så betalade jag med kortet, vilket jag fick stå och vänta på att få tillbaka i ungefär lika lång tid som för att beställa då den väldigt upptagne bartendern skulle ta ett par kunder mellan. Det var det sjukaste jag varit med om tror jag... Fiffan!

Johanna

Guest
dom gångerna jag var i baren var de bara 2 iaf! men håller me fixa en fest till våren också. Fira att säsongen börjar igen =)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Känns inte direkt som jag missade nån kanonfest iaf då!:tummenupp
Jo men fortfarande en stor besvikelse att du inte kom!:mad: Det är typ dig och någon till som jag inte kan kryssa av att jag träffat i verkligheten!:huvet

Hann surra lite med dig Svalan i baren och Shadow som kom och satt sig vid vårat bord. Träffade några trevliga mc-bud i kön och såg ett och ett annat bekand ansikte där inne.

Synd på en annars skoj fest men HRC kan dra åt helvette.
Var fanns dansgolvet by the way? Bättre lycka nästa år ialf.

Men tja fan, jo dem på HRC kan ju stoppa upp en :banana någonstans!

dom gångerna jag var i baren var de bara 2 iaf! men håller me fixa en fest till våren också. Fira att säsongen börjar igen =)

Jag håller starkt med! Mer fest åt folket!!
hmm jag är nog lite tjatig.. borde inte nämna det igen.. men kan inte låta bl.. h-h-ha... h-h-harr.. HARRYS!:3freak :yoparty

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det verkar som att de flesta haft kul även fast servicen sög.
Själv kom jag inte överhuvudtaget fast jag hade planerat det. Vilken bangare man är ibland. Lär ju dyka upp nästa gång istället. ;)

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Det va nog den billigaste utekvällen nånsin för mig (om man bortser från lite nya inventarier efter förfesten :gnissla ) Jag hade lätt kunnat bränna en 700 spänn till om man hade fått. Kände mig nykter på slutet vilket va en konstig känsla :(
Askul i alla fall att träffa alla gamla och nya bekanta. hoppas jag inte sa ngt dumt till nån - fö'låt i såna fall.

Inser att här har man blivit för gammal. Hoppas ni ungdomar får det skoj
på cafet. Hjälper till lite genom att se till att mina två döttrar (singlar) kommer i stället:)

snackade som hastigast med en av dom. hon verkade sköta sig bra och va inte allt för dragen :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det va nog den billigaste utekvällen nånsin för mig (om man bortser från lite nya inventarier efter förfesten :gnissla ) Jag hade lätt kunnat bränna en 700 spänn till om man hade fått. Kände mig nykter på slutet vilket va en konstig känsla :(
Askul i alla fall att träffa alla gamla och nya bekanta. hoppas jag inte sa ngt dumt till nån - fö'låt i såna fall.

snackade som hastigast med en av dom. hon verkade sköta sig bra och va inte allt för dragen :tummenupp

prata du med folk? såg mest ut som om du hade tungan långt ner i tjejernas hals. :tummenupp :rofl :rofl Herr Don juan! :hihi :hihi

Tunis

MNK är min gud.
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
2002 års Buell
Vart mer och mer förbannad på väntetiden innan jag sopade näven i baren & tog mitt sällskap från Umeå på 7pers och gick.

Måste bara säga att jag förstår dig, och att jag minns när du gjorde det :)... Stod precis bredvid och hade infunnit en typ av apati av att försöka beställa och hoppa till som fan när du gick :D... Men helt rätt. Hoppas du hade kul ändå i Stockholm! Ha det!

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Det låter som den gamla åttiotalskvarlevan till restaurang visade med all önskvärd tydlighet att deras bästa tid var då..

Vore kul att läsa denna diskussion fast mellan "bartendrarna" istället:fyllisar

Dags för er att boka ett ställe där de agerar tacksamt för denna typen av bokningar.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Folk har ju redan tagit upp det här med baren, så jag bryr mig inte mer på det.
Fanns säkert massvis med Sh-folk på HRC, men man kände ju inte igen någon. Nån liten namnskylt hade suttit fint! :hihi

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha