Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tack alla för en skit härlig helg! Även om hrc va segt och lite dåligt planerad så va det skit skoj att träffa folket man pratar med men aldrig sett.

Synd att man inte träffa på lite fler SH folk. :tummenupp

Better luck next time! :)

Johanna

Guest
Inget synd om mig hemma vid 02 å uppe 08.30 o var tvärpigg=)
Till skillnad från vissa andra:tummenupp

var hemma i sängen 04, vakna konstigt nog 07.30 tvär pigg (helt sjukt) o kunde inte somna om..nu börjar jag bli trött:yoparty

brukar alltid sova till 12 lediga dagar men nu vette sjutton vad som hände

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
var hemma i sängen 04, vakna konstigt nog 07.30 tvär pigg (helt sjukt) o kunde inte somna om..nu börjar jag bli trött:yoparty

brukar alltid sova till 12 lediga dagar men nu vette sjutton vad som hände

va nice! du kan ju bibehålla din dygns rytm.. haha, kom hem vid 4 jag med och jag vakna kl 14.00! jag hoppas att jag bara jag kan sova när jag går och lägger mig sen:tungan

Men fan vad trevligt det var iaf! hade som sagt riktigt kul!:)

Last edited:

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
vad tidigt ni var hemma! en annan lyckades väl vara vid dörren runt 7 snåret...

Hoppsan kerstin:tummenupp

va nice! du kan ju bibehålla din dygns rytm.. haha, kom hem vid 4 jag med och jag vakna kl 14.00! jag hoppas att jag bara jag kan sova när jag går och lägger mig sen:tungan

Men fan vad trevligt det var iaf! hade som sagt riktigt kul!:)
Varm mjölk o en talbok e the shit sedan somnar du fint.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ja har precis kommit hem till malmö, så ja har nog haft världens längsta efterfest! :hihi :D

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Vi kvinnor kan lätt betala 100 spänn för garderoben, vi blir ju ändå bjudna på gratis dricka sen när vi kommer in i alla fall så det blir billigt ändå:tummenupp

jag vet inte jag.. jag brukar betala allt själv, och blir ju alltför ofta både rik och generös när jag fått i mig ett par glas. fast igår gick det ok, iaf i början av kvällen (på hard rock). eftersom det inte gick att komma i kontakt med baren och knappt fanns sprit heller så var det absolut billigt på själva hard rock...

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ingen som har lite bilder från festen? eller har jag missat en sådan tråd?

// Frode

Vet inte om de finns någon bildtråd ifrån HRC. Jag har lite bilder därifrån som inte ligger ute än, måste hitta nåt ställe att slänga upp dom på. Tyvärr blev de bara någon dryg timma för min del på HRC innan kompisen vart för full och åkte ut.. Med tanke på hur seg baren var förstår jag inte hur han lyckades :va

@Henrik
Bra jobbat, det var riktigt roligt där trots att det var så svårt å få sig en öl. :)

Vi käkade på Bronco innan och det var däremot väldigt lyckat. Förvånansvärt bra mat och väldigt snabb, trevlig och bra service!

Var ni på Broncos med? Vart satt ni och varför hojta du inte till? :confused:
Tyckte också det var riktigt bra på Broncos. 300g fläskfile med potatisgratäng satt riktigt fint och 149kr för 1.5l Staropramen var överkomligt. :)

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Man kan ju undra iaf. Spec. efter vad man hör nu i efterhand. Jag var ju som sagt inte där själv, har heller inte pratat med nån på HR, men så här var ju verkligen inte tänkt att det skulle gå till. Eftersom HR själva har delat ut flyers på hela mässan så var dom ju väl medvetna om att folk skulle komma.

Nästa gång blir det i andra lokaler, vill man bli full ska inte slöa bartenders hindra en :fyllisar

Vi som tillhör eliten vet när det är läge att dyka upp och när det är dags att stanna hemma ;)

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
..Även om hrc va segt och lite dåligt planerad..

Här måste jag säga ifrån. Planeringen var det absolut inget fel på! Hard Rock var mer än väl insatta på hur mycket folk det skulle komma. Deras egen "golv personal" dela ut flyers över hela mässan på Lördagen så även dom visste vad som skulle komma. Spekulation nu.. Men det är snarare så att nån i chefsposition har tagit ett sent beslut/tyckt att det är bättre att spara in på lite löner, än att låta folk dricka hur mycket dom vill i sin egen takt. Men planeringen från oss utanför samt de vi samarbetat med inne på HR var långt ifrån "dåligt planerat".

Dock ingen ursäkt för att det blev som det blev. Det tråkigaste med det hela är att nästa gång vi kör blir det bra mycket svårare att locka folk.
Men det löser vi, för mer fest.. Ordentlig fest!.. de ska det bli :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag kom dit vid 1-rycket. Letade efter er men hörde att ni gått :va
Vi måste ha varit i lokalen samtidigt men en väldigt kort tid iaf :gnissla
Ber om ursäkt för det.

/J

Jag passade på det och tog Petter istället (tack som fan för övrigt, väldigt snällt av dig). :tummenupp

Däremot saknade jag dig Jörgen, frågade efter dig hela kvällen men ingen hade sett röken av dig, jag och Petter drog redan kl 01.30 iofs men ändå.

Skärpning till nästa gång!:mad:

Kul att träffa Pucken, Icko, Fille, Lady, Larsson, Prillan m fl iaf!
Som många andra så tycker även jag att baren sög och la sordin på stämningen, men å andra sidan så var jag inte bakfull idag vilket i sig har sin charm.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Dock ingen ursäkt för att det blev som det blev. Det tråkigaste med det hela är att nästa gång vi kör blir det bra mycket svårare att locka folk.

Ni har ett tag på er att ladda, nästa år blir det Göteborg och då står som vanligt West coast Xtremes (Wcx) för Mässfesten precis som vi har gjort sen 2003 :fyllisar Ni hinner fin slipa det lite på detaljerna

synd att man missade festen men sitter fast till sjöss just nu och ett tag framöver

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Här måste jag säga ifrån. Planeringen var det absolut inget fel på! Hard Rock var mer än väl insatta på hur mycket folk det skulle komma. Deras egen "golv personal" dela ut flyers över hela mässan på Lördagen så även dom visste vad som skulle komma. Spekulation nu.. Men det är snarare så att nån i chefsposition har tagit ett sent beslut/tyckt att det är bättre att spara in på lite löner, än att låta folk dricka hur mycket dom vill i sin egen takt. Men planeringen från oss utanför samt de vi samarbetat med inne på HR var långt ifrån "dåligt planerat".

jag anser inte att baren var underbemannad, det var den nämligen inte. det enda som var katastrofalt var just baren. det ska inte ta 40 min att ens få kontakt med en bartender (när man söker aktivt kontakt). det ska inte heller ta 30 min innan man får reda på att det man beställt är slut. och detta var ju inte bara en person utan flera. jag kom vid halv ett, jag beställde En drink. och några fler än så kan man ju ändå tycka att folk ska åtminstone möjlighet att dricka.
sedan måste jag säga att jag faktiskt hade förväntat mig betydligt bättre service även inne, med tanke på att jag ju jobbat åt hard rock under dagen.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha