Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Shadow, hur mår mössan idag? :)

haha, jo jag har väll vart mer "pigg i hatten", för om man ska fortsätta med ordspråken så vart jag ju rätt "glad i hatten" igår:fyllisar
Hur mår du själv idag? Blev det som för dig som de flesta andra att du bara blev mer nyckter av att vara där för att det tog sån tid eller?

Vill bara passa på att tacka alla sköna människor man träffade som man velat träffa för att se vad de går för:)
Sen vill jag också ge ett extra stort tack till en viss Pucken som verkligen alltid är trevlig och skön att festa med!:krama

Last edited:

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
haha, jo jag har väll vart mer "pigg i hatten", för om man ska fortsätta med ordspråken så vart jag ju rätt "glad i hatten" igår:fyllisar
Hur mår du själv idag? Blev det som för dig som de flesta andra att du bara blev mer nyckter av att vara där för att det tog sån tid eller?

Vill bara passa på att tacka alla sköna människor man träffade som man velat träffa för att se vad de går för:)
Sen vill jag också ge ett extra stort tack till en viss Pucken som verkligen alltid är trevlig och skön att festa med!:krama

både ja och nej, jag blir ju aldrig bakis så har på min höjd varit lite seg idag. men inte mer än så. fast har något riktigt vajsing med lilltån, kan knappt gå. fast det var ju inget som kom efter gårdagen, men skorna gjorde nog inte att tån blev bättre iofs. lustigt hur en j-vla lilltå kan ställa till det.

hade turen att ha tillgång till bag in box vin, så kunde fylla på lagret när reserverna började tryta. men låg i riskzoonen jag med ett tag.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag kom dit vid 24-tiden, fick endast stå en kort stund i kön så in kom man smidigt! Men redan innanför dörren så stötte man på första svagheten på Hardrock, "ingen" garderob...
De sa att alla galgar var fulla, men allvarligt talat så kunde de har planerat bättre! Har själv jobbaat i krogbranschen och man ser när något ät oproffsigt planerat och utan struktur. Hard Rock verkar inte vara vana att bemästra stället när det är fullsatt.
Väntade i nästan 1 timme i baren för att beställa lite tranbärsjuice!!! :gnissla

Det verkade som om Hard Rock inte ville tjäna pengar den kvällen... :confused:
De kunde ha ställt upp en minibar som bara sålde fatöl och tog cash i ena änden av Hard Rock så hade det gått smidigare! :fyllisar
Eller nån tjej som gick runt och sålde helrör..:brinnerup

Hade väldigt trevligt och kommer gärna igen på en sporthoj-fest, fast då kanske det inte vore en sån dum idè att dra på kryssning ihop istället! :yoparty
Då slipper folk utifrån krux med att fixa boende i hotell i sthlm och man kan ha tid att snacka lite mera med varandra! :tummenupp

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
både ja och nej, jag blir ju aldrig bakis så har på min höjd varit lite seg idag. men inte mer än så. fast har något riktigt vajsing med lilltån, kan knappt gå. fast det var ju inget som kom efter gårdagen, men skorna gjorde nog inte att tån blev bättre iofs. lustigt hur en j-vla lilltå kan ställa till det.

hade turen att ha tillgång till bag in box vin, så kunde fylla på lagret när reserverna började tryta. men låg i riskzoonen jag med ett tag.

Kan blåsa:hihi nä du får var försiktig med tån!
ok vad skönt.. nä men jag har inte speciellt ont i huvet idag.. lyckades få i mig rätt bra med vatten ändå.. men däremot är jag rätt seg som sagt..

Men tur det där med bag in boxen iaf.. såna är bra som! man kan iaf blir rätt jävla skön på dem.. men själv så blev jag bjuden rätt mycket av folk, det är det som är så grymt med att sh-fester jag vart på! alla är så givmilda! fick en öl av någon tjej jag prata med, sen fick jag en cider av en av moneys skåning-kompisar!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Det verkade som om Hard Rock inte ville tjäna pengar den kvällen... :confused:

Man kan ju undra iaf. Spec. efter vad man hör nu i efterhand. Jag var ju som sagt inte där själv, har heller inte pratat med nån på HR, men så här var ju verkligen inte tänkt att det skulle gå till. Eftersom HR själva har delat ut flyers på hela mässan så var dom ju väl medvetna om att folk skulle komma.

Nästa gång blir det i andra lokaler, vill man bli full ska inte slöa bartenders hindra en :fyllisar

Tunis

MNK är min gud.
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
2002 års Buell
Var själv inte på plats under kvällen, men var det mer än baren som inte fungera?

De som jobbade fick inte igång stället ordentligt. De fick folk att köa överallt och det blev en massa sura miner, sånt påverkar alla runt omkring. Jag menade inget illa emot den som arrangerat; stor elòge till er som orkar! :D
Vill ge kritik till HRC som verkar ha tappat greppet helt. Inte ens på Patricia, som är dödstrångt i baren tar det så lång tid. :p Kändes ogenomtänkt på HRC, inget verkade ju funka! :D.... För lite bemanning helt enkelt.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag menade inget illa emot den som arrangerat; stor elòge till er som orkar! :D

Absolut ingen fara, jag tar inte illa upp :) Blir bara lite besviken på att HR inte kunde leva upp när man ser till att få dit folk. Det var ju som sagt väl planerat (trodde man) och vi har ju haft fullt hus där innan så man trodde ju att dom skulle ha koll på läget den här gången också.

Men men, nästa gång skippar vi HR och sätter ribban två snäpp högre!

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag hade himla kul samt den otroligt rutinerade donnan som bjöd på bag in box på tjejtoaletten.
:)

Trodde det var du som hade med dej den där bag-in-box-påsen! :D
Tur att det fanns gamla grogglas till hands som stod tomma vid vasken på toan så man lätt kunde skölja ut dem och fylla på! :tummenupp
Jag var inne på toan samtidigt och hjälpte dej att hälla upp, :rolleyes:
du verkade ju ha rutin på det där du med ;)

Själv e bäste dräng! :hihi

Johanna

Guest
dunderhonung jag är ju skyldig dig för inträdet!! skriv pm me kontonr så fixar jag. super snällt av dig att låna ut!!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Du tror jag nog att du slipper. Du lyckas säkert charma ngn het stockholmstjej med din göteborska :D

Jag passade på det och tog Petter istället (tack som fan för övrigt, väldigt snällt av dig). :tummenupp

Däremot saknade jag dig Jörgen, frågade efter dig hela kvällen men ingen hade sett röken av dig, jag och Petter drog redan kl 01.30 iofs men ändå.

Skärpning till nästa gång!:mad:

Kul att träffa Pucken, Icko, Fille, Lady, Larsson, Prillan m fl iaf!
Som många andra så tycker även jag att baren sög och la sordin på stämningen, men å andra sidan så var jag inte bakfull idag vilket i sig har sin charm.

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Trodde det var du som hade med dej den där bag-in-box-påsen! :D
Tur att det fanns gamla grogglas till hands som stod tomma vid vasken på toan så man lätt kunde skölja ut dem och fylla på! :tummenupp
Jag var inne på toan samtidigt och hjälpte dej att hälla upp, :rolleyes:
du verkade ju ha rutin på det där du med ;)

Själv e bäste dräng! :hihi

jo alkohol har jag haft kontakt med några gånger förr iaf. :D
själv är absolut bäste dräng! nästa gång får man köra hemmafest eller nåt :D
fast med tanke på exploderande oljefat kanske folk skulle dra sig lite för att stå för "loaklerna" då. :D

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Varför väljer man från början ett ställe som tar över 70 spänn för en öl? Var där förra året och var mäkta besviken, det kändes som att bli våldtagen när bartendern kom tillbaks och ville ha tio spänn till efter att man lämnat fram tre tjugolappar.

Vad hände med festerna i Tantolunden? Där var det både bra lokaler och schysta priser.

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
var glad att du iaf fick öl för de stålarna, en annan fick ju för sig att pröjsa en hundring för en loka :huvet

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Varför väljer man från början ett ställe som tar över 70 spänn för en öl? Var där förra året och var mäkta besviken, det kändes som att bli våldtagen när bartendern kom tillbaks och ville ha tio spänn till efter att man lämnat fram tre tjugolappar.

Vad hände med festerna i Tantolunden? Där var det både bra lokaler och schysta priser.
:fakta
Tycker som sagt harry b james skulle vart bättre

var glad att du iaf fick öl för de stålarna, en annan fick ju för sig att pröjsa en hundring för en loka :huvet

du skulle knallat till seven-eleven istället;)

ZX6R20007

Storfiskare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
ZX6R-07 gånger 2,GSXR 1000-02,.
Ingen som har lite bilder från festen? eller har jag missat en sådan tråd?

// Frode

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...