Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?

• Antal röstningar
    0

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Vi stack från Hard Rock innan 12 till och med... Baren funkade som sagt kasst. De hade visserligen dimensionerat upp garderoben, men den funkade inte heller som den borde. Följden av det var att de hade problem att få in (och ut) folk i rimlig takt och att man inte kunde köpa några Hard Rock-tröjor, vilket också var synd. Massor av bord stod lediga vid 22-23-tiden och sattes då ur spel, vilket gjorde oss rätt förvånade - varför kunde folk inte få sätta sig ner och varför kunde de inte ta fler bordsbokningar med tanke på att så mycket såg ut att vara ledigt?

Vi käkade på Bronco innan och det var däremot väldigt lyckat. Förvånansvärt bra mat och väldigt snabb, trevlig och bra service!

Vi kommer garanterat bojkotta Hard Rock nästa år, så jag hoppas att det blir något alternativt ställe. Möjligen att man kan käka där om man då får en bordsbokning - för maten brukar vara riktigt bra och servicen kanske funkar bättre tidigare under kvällen...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tycker helt klart att Hard Rock Cafe tas bort nästa gång. Det låter som att festen nonchalerades helt och det inte gavs något alls tillbaka i service. Det bör vara lätt att kunna ordna så att ett annat hak satsar hårt så personal o allt runtomkring är anpassat för fest!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tycker helt klart att Hard Rock Cafe tas bort nästa gång. Det låter som att festen nonchalerades helt och det inte gavs något alls tillbaka i service. Det bör vara lätt att kunna ordna så att ett annat hak satsar hårt så personal o allt runtomkring är anpassat för fest!

Trist eftersom festen för första gången var "ok" marknadsförd, med flyers på alla bilar på mässan osv.

Tur jag sket i att gå in. Vilken waste.

Ni som betalade borde kräva pengarna tillbaka.

Last edited:

Johanna

Guest
jag håller me, baren var hel usel! när jag fick beställa så tog man ju flera öl på direkten, så man slapp stå där igen. Men annars hade jag kul iaf

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Var där med ett gäng "lappar" men detta var då det värsta lågvattenmärke jag upplevt på något ställe, allt var underdimentionerat utom kön som var relativt uthärdlig. Det tog tom 30minuter att få köpa en öl i baren när man stod vid disken så vår kväll blev minst sagt torrlaggd.

Kommer aldrig mer att besöka det stället, hela kvällen blev ju förstörd:mad:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
mjaa, tråkigt med baren, t.o.m jag dök upp igår men jag hade kunnat få öl snabbare i en moské...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Som ansvarsfull förälder var man där mellan 19-20 och drack 1 öl. Då va det inga probbs att få service.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Har också lite reflektioner.
Kan verkligen förstå att folk blev sura över det där med baren, det gick alldeles för långsamt då de var alldeles för få, men själv klagar jag inte lika mycket då jag vet hur man får kontakt med dem i baren utan att vara för på, så jag fick min dricka ändå rätt fort när jag ville. Och sen om kön kan jag ju säga att det var ju rätt segt, men det var ändå inte det värsta, har sätt värre.

Jag säger ändå inte att det med baren inte var drygt, men det drygaste tycker ändå jag var först dessa priser! sure med 100 kr i dörren, men sen ska de ha garderob också?! sen snackades det om billig dricka.. ja om du köpte en hink på 5 öl! jag vill kunna köpa en öl i taget billigt! inte för 71 kr! sen tycker jag även man kunde ha omdekorerat för denna kväll lite så vi man verkligen kunde känna att det var en sh-fest! Typ som några flaggor eller något med sh-loggan eller något. helt enkelt mer SH-sämning!

Jag föreslår Harry B james till nästa gång då de är mycket mer van med mycket folk och har bra priser!:fakta

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Jag hade himla kul mot slutet, men det var ju tack vare alla härliga människor på plats, samt den otroligt rutinerade donnan som bjöd på bag in box på tjejtoaletten. Med tanke på att det tog 40 minuter att ens få kontakt med baren för att beställa (och jag är ändå ganska van beställare) för att sedan få vänta 30 min till på att få skiten - som man efter ännu lite mer väntan får reda på är slut - var det en jäkla tur att någon faktiskt kunde servera något. Lustigt bara att det var gästerna själva som fick ta tag i saken.
Jag hade som sagt himla kul, men det berodde enbart på Er och alkoholen.
Shadow, hur mår mössan idag? :)

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Haha, japp hon var rolig... hur mycket hade hon med sig? 1l eller nått hihi:tuttar

det var så fruktansvärt bra timing! hon kanske är synsk...

var synd dock att det hände saker under kvällen, slagsmål och några andra enstaka olämpliga beteenden. men på det hela var det kul för att vara så usel service.

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
det var så fruktansvärt bra timing! hon kanske är synsk...

var synd dock att det hände saker under kvällen, slagsmål och några andra enstaka olämpliga beteenden. men på det hela var det kul för att vara så usel service.

Håller med , riktigt dålig service,

nästa fest så ska det bli bättre... :yoparty

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Håller med , riktigt dålig service,

nästa fest så ska det bli bättre... :yoparty

ja och de var ju inte underbemannade som någon skrev. när jag skulle beställa var de minst fyra st i baren som jobbade. och det var ju inte onormalt mycket folk på stället, jämfört med andra ställen var det normalfullt.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha