Har också lite reflektioner.
Kan verkligen förstå att folk blev sura över det där med baren, det gick alldeles för långsamt då de var alldeles för få, men själv klagar jag inte lika mycket då jag vet hur man får kontakt med dem i baren utan att vara för på, så jag fick min dricka ändå rätt fort när jag ville. Och sen om kön kan jag ju säga att det var ju rätt segt, men det var ändå inte det värsta, har sätt värre.
Jag säger ändå inte att det med baren inte var drygt, men det drygaste tycker ändå jag var först dessa priser! sure med 100 kr i dörren, men sen ska de ha garderob också?! sen snackades det om billig dricka.. ja om du köpte en hink på 5 öl! jag vill kunna köpa en öl i taget billigt! inte för 71 kr! sen tycker jag även man kunde ha omdekorerat för denna kväll lite så vi man verkligen kunde känna att det var en sh-fest! Typ som några flaggor eller något med sh-loggan eller något. helt enkelt mer SH-sämning!
Jag föreslår Harry B james till nästa gång då de är mycket mer van med mycket folk och har bra priser!