Hojkörning i Sthlm, Spam tillåtet... :-O

ddevil

Ny medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Solna
Hoj
KTM LC4 640 SM
Jag ska ut o åka lite söder om stan... Är i haninge om en halvtimme o ska fika lite. Sedan tänkte jag ta en tur.

Messa om ni ska ut på södra sidan oxå. 0733-77 43 95

Svänger förbi jordbro o kollar efter folk oxå... MEn det börjar bli riktigt tomt där nu.
 

per.b79

mycket vill ha mer
Gick med
30 Oct 2003
Ort
norrtälje
Hoj
Söker billig R1a -02
Jag är sugen på att sticka ut och åka lite.
Är vägarna blöta innåt stan eller?
 

Hakke

Bromspump köpes!
Gick med
22 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 SXC - 04
benkar skrev:
.......Men framförallt har det varit kul vara ute på vägarna med både gamla och nya bekanta från forumet, och hoppas vi syns på vägarna igen nästa år/säsong!

/B

Jepp, nu står hojen i garage för några dagars tuning.

Jag tackar dig Benkar för de 3-4 resor som jag varit med på denna säsong, kommer naturligtvis att vara med nästa säsong också. Och då förhoppningsvis med nyare hoj :rofl

Fram med snöskotern!

//Hakke
 

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Ort
Såtenäs
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
bikerwoman skrev:
Måndag em/kväll, nån som hänger på ut en sväng??
Falcos bangar inte för lite höståkning! :hihi Jag jobbar ju tyvärr imorgon måndag. Men är ledig heela tisdagen. O det verkar ju bli ännu bättre än morgondagen! Så när solen tinat nattfrosten runt 12 tiden på tisdag så...Donken Väsby då kanske? Säga hej o go (h) jul till slingerbulten sen? :tomten Det är "hållkollpålövikurvortempo" o många fika/värmarstopp som står på programmet nu skulle jag tro...
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Don Tomaso skrev:
Falcos bangar inte för lite höståkning! :hihi Jag jobbar ju tyvärr imorgon måndag. Men är ledig heela tisdagen. O det verkar ju bli ännu bättre än morgondagen! Så när solen tinat nattfrosten runt 12 tiden på tisdag så...Donken Väsby då kanske? Säga hej o go (h) jul till slingerbulten sen? :tomten Det är "hållkollpålövikurvortempo" o många fika/värmarstopp som står på programmet nu skulle jag tro...

Jag e oxå ledig heeeela tisdagen så here we comes :tummenupp :D
Ska vi ut och rasta Falcosarna då för kanske sista gången i år? *snyft*
 

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Noll
Förbannat vad avis jag blir! Har varit hojlös i 8 dagar och jag håller redan på att gå i taket. Någon som har en Falco som behöver rastas? ;)


Benkar, tack för den här säsongen. Kul med bra organiserade, dokumenterade och ledda turer (även om det var lite väl mycket svinn på sista (1/3 kom i mål)). Nästa år ska jag hänga med på fler turer :squid
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Barba skrev:
Förbannat vad avis jag blir! Har varit hojlös i 8 dagar och jag håller redan på att gå i taket. Någon som har en Falco som behöver rastas? ;)


Benkar, tack för den här säsongen. Kul med bra organiserade, dokumenterade och ledda turer (även om det var lite väl mycket svinn på sista (1/3 kom i mål)). Nästa år ska jag hänga med på fler turer :squid

Hehe, jag sa ju att du inte skulle ställa av den så snabbt! Du kan rasta min Falco så rastar jag ninjan :tummenupp
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
På onsdag ska det ju bli finfint väder. Tror inte jag klarar att sitta inne vid datorn och ruttna. Vad sägs om en repris från förra veckan?
 

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Ort
Såtenäs
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Men det var ju attans jevla skit oxå! :huvet Varför kan jag aldrig säga nej till pengar? :va
Jag tog på mig att köra xtra o tuffa runt i Postens gamla Scania idag...Rimfrosten har ju precis bekämpats av en strålande sol från klarblå himmel o det är redan +4 grader i skuggan :D

Tyvärr Bikerwoman..om det inte är nån annnan som ställer upp? Jag e ledig först till helgen o då ser det ut att bli skitväder. O jag som tänkte brumma på polarens dotters dop i Skokloster på Söndag...suck...Men men..har åretruntförsäkrat o skatten e ju inte så dyr...än. :4skrika
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Don Tomaso skrev:
Men det var ju attans jevla skit oxå! :huvet Varför kan jag aldrig säga nej till pengar? :va
Jag tog på mig att köra xtra o tuffa runt i Postens gamla Scania idag...Rimfrosten har ju precis bekämpats av en strålande sol från klarblå himmel o det är redan +4 grader i skuggan :D

Tyvärr Bikerwoman..om det inte är nån annnan som ställer upp? Jag e ledig först till helgen o då ser det ut att bli skitväder. O jag som tänkte brumma på polarens dotters dop i Skokloster på Söndag...suck...Men men..har åretruntförsäkrat o skatten e ju inte så dyr...än. :4skrika

Amen du är ju knäpp! Vad är lite pengar mot att få ut och åka i den sista höstsolen?! :kocko va?
Jag och min käre make tänker ta en sväng i em. i alla fall, är det nån som vill hänga på så hör av er! Det blir ett lagom tempo kanske ut mot Vaxholm tex.... :tummenupp
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
smasseman skrev:
När ni kvinnor damsuger på lördagarna så tittar vi män på andra män som springer runt på en gräsmatta, det kallas för fotboll. :3freak


Det där var riktigt mansgrisigt sagt! :gnissla Jag som trodde att du var en schysst kille, nu får du aldrig låna min Falco mer! :7peta

:tuttar hon som aldrig dammsuger....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top