Mattias skrev:Nähä? Är det ingen som ska åka idag nu då? Kan jag åka hem och pilla mig i naveln istället?
stort + till dig! inte varje dag man har klurigheter att hänga på en 10 år äldre hoj (med pilot road däck)
Mattias skrev:Nähä? Är det ingen som ska åka idag nu då? Kan jag åka hem och pilla mig i naveln istället?
och så har man myntat en klassiker tydligenMattias skrev:Jag har pilot road och ägnar mig mest åt "snabbare än"-körning enligt ovan.
BusNicke skrev:Tack för en trevlig åktur
Skönt att inte rådjuret vid slingerbulten blev en kylarprydnad
Barba skrev:Tänkte åka en liten längre tur söderut idag. Inget bestämt men Torö verkar troligt. Kanske fortsätta ut på Mörkö om tid och ork finns.
Tänkte försöka komma iväg från Rosenhill vid 13. Inget übertempo men inte övningskörning heller ....
Någon som är intresserad?
Barba skrev:Tänkte åka en liten längre tur söderut idag. Inget bestämt men Torö verkar troligt. Kanske fortsätta ut på Mörkö om tid och ork finns.
Tänkte försöka komma iväg från Rosenhill vid 13. Inget übertempo men inte övningskörning heller ....
BusNicke skrev:Blir de körning idag?
Barba skrev:Japps! Vid Rosenhill kl 13. Jag har en Röd Moto-Guzzi och (tyvärr) GoreTex-ställ ...
Lilla gul skrev:kan man hänga på??
Biifer skrev:Någon som vill köra en sväng imorn?
Ähh, vafan. Du är för långsamBusNicke skrev:Ja e me på en sväng imorron
Biifer skrev:Ähh, vafan. Du är för långsam
Närå, men jag är sugen på en lite längre tur. Några förslag på vägar?
bikerwoman skrev:Jag kan ut och åka framåt kvällen... när drar ni? Jag slutar 16.
cl skrev:Nån som vill ut och åka ikväll?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|