cbjorkman skrev:Jag tyckte väl att jag inte sett färddatorn innan när jag kollade på hojen igår...och att du hade kört i hiskeliga 98km/h
Jag kan nog snart behöva en uppsättning lameller!!Mell skrev:Ja, nu har projekt vinter startat. Inte bara för mig utan nu skruvas det rejält på klubben.
För min del handlar det om att få igång TLs:en och en minde översyn på Blackbirden(ventilkoll, bromsbelägg m.m)
Det slog mig idag, jag har en j-la massa delar till TLs. Vete fan hur många kopplingar jag har...4 st på klubben plus en i Pite. Nån som behöver lameller?
cbjorkman skrev:Ante_m och jag har kommit igång med översynen av 750:n. Det visade sig mycket riktigt att det var kamkedjesträckaren som var kass så en ny sån är beställd.
Lite annat småfix blir det men sen är den svarta klar för nya låga varvtider igen
Jag som trodde att det redan var säkerställt att du har missljud!!Grusbuse skrev:Nu får man sota för att man varit lat under vintern..
Det blir nerplockning av bägge motorerna antagligen för att säkerställa missljudet i min motor som sitter i just nu.
Jag hoppas att du får till det snart så att du kan visa mig alla hojvägar här omkring!! Magda vill ju åka oxåGrusbuse skrev:jaha.. då va första isärplockningen av motor 2 till firebladen klar..
med ett vevstakslagerras som resultat...
Så nu blir det att kolla upp va det skall gå på att fixa det hela..
Är det någon som har en vevstake till en fireblade liggandes så är det bara att höra av sig
Nu får man väll bestämma sig om man skall ta och plocka isär motor nummer 1 också och se om det är samma bekymmer med den också.
Grusbuse skrev:Jag har fått nyss om en ny motor på skrot som jag håller på att förhandla om priset med.. Antagligen så blir det en 3:dje motor att plocka delar ifrån. :kocko
Ja jag måste ju plocka ihop den nu så fort som möjligt ju!!
Man vill ju inte missa halva sommarens åkning bara för detta.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|