Tack för tipset
Jag har redan för många projekt, istället för att skaffa sig ytterligare en färdighet att öva på så kanske jag borde prioritera och fokusera på de maskiner och mekaniska förmågor som jag redan har men behöver bli bättre på... Gjutning och svetsning till exempel...

Men visst, jag sparar ju såklart tanken oavsett vad som händer så det kan väl absolut bli att jag gör ett försök att laga den ordentligt någon gång.
Lite det jag är rädd för. Även om jag lyckas laga de synliga läckorna ordentligt så kanske tanken helt enkelt är såpass rutten att det bara kommer komma fler och fler läckor och att det blir ett evighetsprojekt av det... Då kanske det är lika bra att spara sig den huvudvärken och välja en annan väg direkt.
Nu ska du inte komma här och vara förståndig och resonabel, du vet att vi inte jobbar så i den här tråden...
Och bara för att driva hem den poängen (som om det behövdes göras ytterligare vid det här laget) så har jag idag varit och köpt mig ännu ett projekt, en Cimatti Bat Baby som osannolikt nog får även min KV75 att se stor ut! Det trodde man inte, att det skulle finnas ett sällskap som har den effekten på lillmoppohojen...

Jag var bara tvungen att köpa den, om inte annat så bara för att ha den stående bland mina andra minihojar så de får känna sig lite mer vuxna
Titta bara så liten och söt den är
View attachment 488212View attachment 488213
YSRen längst bort ser för fan gigantisk ut i jämförelse